Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy

Інтеграція з Uspacy

Інтегроване рішення для бізнесів будь-якого масштабу — інтеграція телефонії з Uspacy. Всі внутрішні та зовнішні комунікації об’єднані в інтерфейсі вашої CRM: з IPTel керувати відносинами з клієнтами та внутрішніми комунікаціями стає ще простіше!

Принципи роботи
Принципи роботи
  • Вхідні та вихідні дзвінки напряму в Uspacy

Дзвоніть клієнтам та приймайте дзвінки просто в екосистемі вашої CRM в один клік: вбудована телефонія в Uspacy спрощує та пришвидшує комунікації у вашій компанії та надає можливість дзвонити за принципом click-to-call.

  • Вспливаючі картки клієнтів з усіма контактами

Майте всі контакти клієнтів під рукою: інформація в картці клієнта дозволяє швидко зв’язатися з ним в один клік та отримувати вспливаючу картку клієнта під час вхідного дзвінка.

  • Можливості застосувати запис розмов

Записуйте розмови з клієнтами в CRM для подальшого аналізу, тренування персоналу та покращення обслуговування.

  • Використання скриптів розмов для покращення сервісу

Зробіть спілкування з клієнтом ефективним для вашого прибутку: сценарії та скрипти розмов допомагають будувати ефективні комунікації.

  • Вбудовані інструменти аналітики дзвінків

Аналізуйте роботу ваших підрозділів комплексно: використовуйте вбудовані інструменти аналітики дзвінків IPTel сумісно з аналітикою Uspacy

  • Автоматизовані інструменти автодозвону

Звільніть час своїх робітників, застосуйте розумний автодозвін, черги дзвінків та інтелектуальну переадресацію, що інтегровані в вашу CRM.
 

Що таке інтеграція діджитал телефонії з Uspacy?
Що таке інтеграція діджитал телефонії з Uspacy?

Uspacy – це єдиний робочий простір, завдяки якому можна покращити рівень обслуговування, будувати ефективні робочі стратегії комунікації з клієнтами та керувати продажами. Та бездоганність немає меж, то ж зробити вашу CRM Uspacy можна ще потужнішою, якщо долучити до неї смарт інструменти телефонії IPTel!
Як це працює?
1. Всі контакти клієнти та канали зв’язку — одразу в CRM!
Більше не потрібно перемикатися між CRM та програмами для цифрової телефонії, шукати контакти, відвертатися на вхідні дзвінки!

  • Опрацьовуйте вхідні та вихідні дзвінки у вашій CRM та отримуйте їх одночасно зі вспливаючою карткою клієнта, що телефонує
  • Ведіть єдину клієнтську базу для керування клієнтськими відносинами та комунікаціями
  • Фіксуйте ключові параметри дзвінків та аналізуйте їх просто в Uspacy
  • Долучайте інші канали комунікації: СМС-розсилки, email-листування чи месенджери.

2. Сумісна робота в Uspacy стає ще ефективнішою
Uspacy славиться своїм зручним інтерфейсом з можливостями внутрішньої комунікації. А IPTel може посилити його власними технологіями телефонії.

  • Зв’язуйтеся з колегами в CRM без перемикання на інші чати чи телефонні дзвінки
  • Налаштовуйте переадресацію вхідних дзвінків на вільних колег в CRM
  • Використовуйте інструменти телефонії (наприклад, запис розмов чи скрипти дзвінків) для тренування співробітників та «роботи над помилками» просто в Uspacy.

3. Аналізуйте ефективність продажів за допомогою інструментів телефонії
Ви отримуєте додаткове джерело інформації для аналітики роботи з клієнтами та подальшого розвитку стратегій. Телефонія IPTel, інтегрована в Uspacy, розширює можливості збору даних та їх аналізу на користь вашого бізнесу:

  • Використовуйте записи розмов для аналізу
  • Відсліджуйте ефективність окремих підрозділів та співробітників для оптимізації робочих процесів
  • Аналізуйте кількість вхідних дзвінків, їх тривалість та кількість пропущених для покращення обслуговування.
     
Застосовуйте телефонію IPTel в Uspacy та отримуйте одразу чимало переваг:
Застосовуйте телефонію IPTel в Uspacy та отримуйте одразу чимало переваг:
  • Сучасні інструменти телефонії вже наявні у вашому спільному робочому просторі
  • Більше можливостей для покращення рівня обслуговування клієнтів
  • Прозорі інструменти для оцінки якості роботи співробітників, що відповідають за клієнтські відносини
  • Більший рівень задоволення клієнтів від швидкої, ефективної та корисної комунікації
  • Менше ризики втратити клієнтів через помилки комунікації
  • Оптимізація навантаження та витрат робочого часу для ваших співробітників
  • Незалежність від окремих інструментів зв’язку та аналітики — все, що потрібно для ефективної роботи, вже інтегровано до Uspacy
  • Кастомізація — під індивідуальні потреби бізнесу: IPTel розробляє індивідуальні рішення для інтеграції, враховуючи потреби окремої компанії

Постійна підтримка для безупинного робочого процесу: ми на зв’язку з нашими клієнтами та готові допомогти.
 

Допомога з інтеграцією Uspacy

Інтеграція Uspacy з телефонією IPTel – це ваша можливість вивести якість та швидкість обслуговування на принципово новий рівень.
Повноцінний кол-центр у вашій CRM – це можливо з IPTel!
 

Запитання і відповіді

В: Так, при застосуванні вбудованої телефонії в Uspacy ви зменшуєте витрати часу на перемикання між робочими інструментами та покращуєте ефективність роботи з клієнтами, бо всі процеси з комунікації проходять в єдиному робочому просторі.
В: Завдяки нашим інструментам аналітики ви зможете відстежувати, хто та скільки дзвінків приймає з ваших відповідальних співробітників, яку кількість дзвінків залишають без відповіді, як довго триває контакт з клієнтом, а також використовувати записи розмов, інтелектуальний переклад мовлення в текст, та трекінг розмов за ключовими словами для виявлення недоліків, ефективних комунікацій та помилок для подальшого виправлення та покращення.
В: Так, звісно ж! Наші фахівці розробляють рішення та впроваджують його «під ключ».
В: Так, IPTel переносить всі наявні номери включно зі стаціонарними та мобільними до цифрової телефонії, вбудованої до вашої CRM.

Наші продукти

Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще