Використовуйте телеграм-чати для спілкування з клієнтами з інтеграцією з IPTel
Телеграм бот для переписки з клієнтом: варто чи не варто його залучати?
Зробіть використання боту для переписки Телеграм максимально ефективним!
Завдяки інноваційним технологіям IPTel, ви можете створити єдину ефективну екосистему для роботи з клієнтами на основі інтеграції Telegram з вашою CRM та інструментами телефонії. Що дає інтеграція телефонії та CRM в Телеграм?
1. Збільшення швидкості обробляння клієнтських звернень, адже вся робота проходить в єдиному, інтегрованому просторі.
2. Більше можливостей зв’язуватися з клієнтами завдяки доданим дзвінкам в месенджері та Телеграм чатам для спілкування текстом.
3. Миттєвий обмін даними між Телеграм та CRM.
Найкращі можливості від оптимізації CRM для Телеграм — від IPTel
Єдиний простір для сумісної роботи з повідомленнями клієнтів
Листування та спілкування між клієнтами та фахівцями чи між співробітниками без телефону
Залучення ботів для чатів Телеграм та шаблонів розмов
Найкращі інструменти для аналітики та збереження даних
Автоматизація нагадувань про платежі чи відвідування
Поєднання з системою автодозвону — це можливість отримувати інформацію про потенційних клієнтів
Отримуйте одразу інформацію про потенційного клієнта на мобільний телефон при зверненні чи зробленому дзвінку.
Розширюйте свої можливості стати ближче до клієнтів з інтеграцією Telegram та CRM від IPTel. Хочете дізнатися більше? Зв’яжіться з нами та замовте демо версію послуги!