Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція IPtel з FMC Lifecell

Модуль інтеграції з FMC Lifecell

Lifecell FMC надає можливість відстежувати всі вхідні та вихідні дзвінки корпоративних номерів. IPtel + FMC розширює стандартний функціонал колтрекінгу та АТС
<h2>Інтеграція IPTel та послуги FMC від Lifecell</h2>

Інтеграція IPTel та послуги FMC від Lifecell

Використовуєте засоби телефонії для бізнесу та одночасно маєте корпоративні мобільні номери, що не охоплені колтрекінговими можливостями вашого кол-центру? В IPTel разом із партнером, Lifecell, ми маємо ефективне та зручне рішення для розширення функціоналу колтрекінгу та АТС. Спробуйте послугу FMC від Lifecell в інтеграції із засобами бізнес-телефонії IPTel.
<h2>FMC в Україні для бізнесу: що це таке, та як працює?</h2>

FMC в Україні для бізнесу: що це таке, та як працює?

Lifecell, як національний оператор, пропонує послугу FMC в Україні. Вона розроблена для бізнесів, що використовують мобільні номери Lifecell, та хочуть отримати повний контроль над розмовами та фіксацією дзвінків на них.

Завдяки технологіям всі Lifecell номери, що використовують ваші співробітники, будуть:

  • Зафіксовані у вашій IP АТС.
  • Всі дзвінки з та на мобільні номери будуть відображені в середовищі цифрової АТС.
  • Всі розмови по мобільним номерам можна перехопити та записати.
  • Дані про клієнтські звернення на мобільні номери будуть доступні в хмарі так само, як звернення на корпоративні IP-номери.
<h3>Особливості й переваги інтеграції IPTel та Lifecell для номерів корпоративного зв&rsquo;язку</h3>

Особливості й переваги інтеграції IPTel та Lifecell для номерів корпоративного зв’язку

Перш за все, інтеграція IPTel та FMC від Lifecell – це ваша можливість вести облік всіх телефонних комунікацій в компанії включно з мобільними номерами співробітників. Але це – тільки база, адже інтегровані рішення мають ще чимало зручних та ефективних функцій.
<h3>Просунуті можливості відстеження вхідних та вихідних дзвінків</h3>

Просунуті можливості відстеження вхідних та вихідних дзвінків

Просунутий колтрекінг – це перше, чому варто підключити FMC до вашої IP-АТС чи кол-центру. Відстежуйте всі вхідні та вихідні дзвінки по кожному мобільному номеру та аналізуйте ефективність своїх співробітників.
<h3>Відсутність потреби в інтернет-з&rsquo;єднанні для якісного зв&rsquo;язку</h3>

Відсутність потреби в інтернет-з’єднанні для якісного зв’язку

Якісний зв’язок та фіксація в сервісах IP-телефонії без обов’язкового інтернет-з’єднання. Весь трекінг відбувається за допомогою мобільних мереж.
<h3>Залучення кращих технологій IP-телефонії для мобільних номерів компанії</h3>

Залучення кращих технологій IP-телефонії для мобільних номерів компанії

Розширений функціонал для контролю, підвищенню ефективності та обліку роботи співробітників з клієнтами по мобільним телефонам:

  • Застосовуйте для мобільних номерів Lifecell правила за часом для дзвінків аналогічно правилам, що застосовуються в інструментах IP-телефонії IPTel.
  • Долучайте голосові помічники IVR та різні сценарії для дзвінків клієнтів на мобільні номери.
  • Налаштовуйте переадресацію дзвінків на мобільні номери співробітників для ефективного розподілення черг та зменшення можливостей пропустити дзвінок клієнта.
<h3>Запис розмов та інструменти аналітики &ndash; вже включено до інтеграції з FMC</h3>

Запис розмов та інструменти аналітики – вже включено до інтеграції з FMC

Завдяки поєднанню функціоналу IP-телефонії та FMC, ви зможете не лише фіксувати кількість вхідних та вихідних дзвінків на мобільні номери, але й записувати розмови з мобільних та автоматично зберігати їх в системі хмарної телефонії із доступом через веб-інтерфейс IPTel. Додатково є можливість передавати дані по дзвінках клієнтів до вашої CRM для точного та детального обліку та моніторингу клієнтського обслуговування.

До того ж інтеграція IPTel та FMC Lifecell – це основа для миттєвої та високоточної аналітики. Ви зможете аналізувати та готовити звіти по всіх номерах співробітників в єдиному просторі, а дані про роботу по цих мобільних номерах потраплятимуть до облікової системи IP-телефонії в режимі реального часу.

<h2>Як отримати доступ до інтегрованих рішень IPTel та FMC Lifecell?</h2>

Як отримати доступ до інтегрованих рішень IPTel та FMC Lifecell?

Бажаєте отримати доступ до найкращих рішень FMC в Україні? Замовляйте інтегровані продукти IPTel та Lifecell. Зв’яжіться з нами зручним для вас способом, а ми адаптуємо наші рішення для застосування саме у вашій компанії.

Наші продукти

Інтеграція IPtel з FMC Lifecell
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з FMC Lifecell
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще
Інтеграція IPtel з FMC Lifecell
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще