Якщо ваш бізнес пов’язаний із регулярними платежами, ви точно знаєте, як змушують нервувати боржники, які забувають або навмисно ігнорують заплановані платежі. В банках, комунальних установах, сервісних центрах, соціально-орієнтованих бізнесах чи навіть сфері послуг це трапляється постійно.
І іноді вчасне інформування клієнтів допомагає уникнути накопиченню боргів та втрати коштів вашою компанією. До того ж сьогодні зовсім необов’язково використовувати листування чи обдзвонювання вручну, адже є набагато ефективніші та швидкі методи оповіщення та нагадування — зокрема, за допомогою спеціальної програми — робота-автоінформатора. Можливо ви вже стикалися з подібними дзвінками-нагадуваннями від вашого банку чи постачальника комунальних послуг. Можливо — навіть замислювалися над тим, що такий автооператор стане в пригоді й вам. Та у будь-якому випадку ми впевнені, що інформація про те, як працюють боти-інформатори, де вони будуть ефективні, та з якими іншими рішеннями в сфері телефонії їх варто поєднувати, вам точно буде корисною. І саме цьому присвячена ця стаття нашого блогу IPTel.На жаль, далеко не всі люди відрізняються пунктуальністю та дисципліною. Тих, хто взагалі не відповідає таким рисам, завжди більше, ніж дисциплінованих платників. А коли мова йде про необхідність віддати власні кошти для сплати за щось — чимало людей обирають відстрочення цього неприємного процесу якомога далі. Але платити все ж треба, і в інтересах компанії-провайдера послуг нагадати боржникам про необхідність вчасної сплати.
Як правило, вчасні нагадування про платіж мають багатофакторний ефект:
Найпростіше та найпопулярніше рішення — це залучити до дзвінків до боржників оператора вашого контакт-центру. Тоді на зв’язку з клієнтом буде фахівець, який набере номер клієнта-боржника вручну та розповість про необхідність оплати, терміни її здійснення, допоможе оптимізувати виплату заборгованості чи зафіксує обіцянку клієнта сплатити борг на певних умовах. Звучить гарно, але має недоліки:
Отже, що таке робот-автоінформатор? Це насправді одразу декілька технологій, що можуть бути використані для автоматичного інформування, застереження клієнтів про необхідність оплати, та фіксації результатів обдзвонювання.
1. Робот програє записане диктором чи синтезоване штучним голосом повідомлення, в якому можна вказати всю важливу для донесення інформацію, в тому числі — підтягувати з бази даних боржників потрібні суми та дати під кожен телефонний номер. Вашим операторам не потрібно витрачати час та знов і знов промовляти одне й те саме тисячам клієнтів.
2. Роботизований інформатор автоматично набирає необмежену кількість телефонних номерів з клієнтської бази та починає програвати повідомлення одночасно, як тільки встановлено з’єднання.
3. До робота можна додатково долучити інші інструменти діджитал-телефонії, щоб зробити його роботу інтерактивною та ефективною.
4. Економія часу на ручну рутинну роботу — це, мабуть, найголовніша перевага, яку оцінять всі власники бізнесу.
5. Функцію автодзвінка можна застосувати не лише для роботи з боржниками. Записуйте інші повідомлення та масово інформуйте клієнтів про важливі події, новинки, акції, зміни в роботі, або навіть вітайте з днем народження — це підвищує рівень клієнтського обслуговування.Основа роботи подібних автоматичних інструментів — це дві технології:
І це тільки базовий функціонал. А в IPTel ми пропонуємо його доповнити ще й додатковими можливостями, які спростять як сам процес комунікації з клієнтом-боржником, так і дадуть можливість вести облік проведеної роботи та її результатів.
Фінансові установи, компанії з надання послуг та численні бізнеси, в яких розрахунки з клієнтами проводяться постфактум страждають від несвоєчасної сплати чи повної несплати. З часом кількість боржників тільки зростає, а працювати з ними стає ще складніше. Найголовніше в такій рутинній роботі — це вибір правильних інструментів, і робот-автоінформатор стане саме таким інструментом. Він суттєво зменшує витрати часу на обдзвонювання бази боржників, стисло та чітко передає інформацію, до того ж присутність операторів при обдзвонюванні ним не обов’язкова.
Навіть більше, ви помітите переваги використання ботів-автоінформаторів одразу за декількома напрямками, зокрема — у збільшенні кількості своєчасних оплат та у зменшенні навантаження на операторів, адже інформацію клієнту надає робот. А ще їх дуже легко та водночас ефективно можна поєднувати із використанням інших засобів цифрової телефонії. І приклади, що наводить IPTel, ви зможете реалізувати в своєму бізнесі майже миттєво — достатньо звернутися по наші послуги. Зате результати у боротьбі з простроченими боргами та невчасними оплатами будуть гарантовано високими.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз