Контакт-центр — це той підрозділ, який формує реноме вашої компанії. Його персоналу довірена важлива місія — бути компетентним та задовольняти потреби клієнта в інформації та допомозі. Сучасний бізнес — це більше, ніж продажі, і через високу конкуренцію важливо відстежувати задоволеність клієнтів, щоб утримати їх та мотивувати повертатися до вас знову і знову. Саме оператор контакт-центру ефективно може впливати на цю задоволеність та формувати в клієнта стійке позитивне враження про вашу компанію.
Однак сам собою контакт-центр не є гарантією задоволеності клієнтів. Іноді навіть найкваліфікованішим його співробітникам не вдається забезпечити високу та стабільну якість клієнтського сервісу через брак оптимізації основних процесів та рутин. Отже, якщо ви хочете покращити роботу власного контакт-центру, саме час дізнатися, які саме рішення вам стануть в пригоді. А щоб швидко та ефективно модернізувати та оптимізувати ваш контакт-центр, блог IPTel пропонує дізнатися кілька порад, які одразу можна взяти на озброєння та підвищити ефективність телефонних розмов з вашими клієнтами.
Власне, може здаватися, що колл-центр чи контакт-центр не може бути неефективним: він розвантажує інші підрозділи від телефонних розмов та дзвінків клієнтів, приймає та обробляє ці дзвінки, забезпечує контакт з клієнтами наявними та потенційними. Однак оптимізація — це шлях не лише до ідеалів обслуговування, а ще й інструмент, що дозволяє досягти кількох вагомих цілей вашої компанії:
Коли ж мова йде про практичне впровадження процесів оптимізації, не варто кидатися з місця в кар’єр. Підготовка до нових впроваджень має передувати їх втіленню в життя.
І почати варто з оцінки та розроблення плану оптимізації, згідно з отриманими даними оцінювання.Перш за все, як працює ваш контакт-центр? Які методи та інструменти він застосовує для того, щоб зробити власну роботу продуктивною?
Краще заздалегідь промоніторити та проаналізувати:
Вибір технологічних рішень — це необхідно, адже конкуренція бізнесів вимагає застосування високих технологій та автоматизації. Зокрема, для контакт-центрів в пригоді стануть:
Коли всі ці попередні кроки зроблено, можна перейти до практичної реалізації оптимізування вашого контакт-центру.
Для зручності ми розбили весь шлях на 10 кроків, які можна застосовувати спільно, або декілька з них окремо. Які ж це кроки?
1. Впровадження технологій хмарної телефонії та віртуального контакт-центру
2. Інтеграція з наявною CRM або застосування CRM з вбудованою телефонією
3. Використання інструментів штучного інтелекту та автоматизації
4. Налагодження внутрішньої комунікації між працівниками та керівництвом
5. Постійне вдосконалення навичок співробітників
6. Робота над мотивацією операторів та оптимізація кількості персоналу
7. Застосування продуктивних алгоритмів розподілення завдань
8. Підбір та використання інструментів постійного контролю якості роботи
9. Збір зворотнього зв’язку від клієнтів
10. Регулярне підбивання підсумків та гнучкість в прийнятті рішень.
Далі трохи детальніше розберемо кожен з них.
ШІ — це технологія, що вже знаходить широке використання в телефонії. Для контакт-центрів вона теж є зручною, адже відкриває можливості передбачати клієнтські потреби, автоматизувати процеси, пов’язані з комунікацією з клієнтом тощо.
Гнучкість в розподілі завдань та будуванні робочих графіків — це шлях до оптимізації роботи вашого контактного центру. Якщо ви розробите алгоритми розподілення дзвінків, будете швидко реагувати на форс-мажори та розставляти пріоритети завдань, персонал буде працювати набагато ефективніше та не витрачатиме зайвого часу.
Те ж саме стосується штатного розкладу та необхідної кількості персоналу (до речі, в IPTel ми маємо окрему статтю в блозі про те, як розрахувати кількість операторів колл-центру).
Крім зворотного зв’язку з персоналом варто мати й канали для збирання відгуків про обслуговування від клієнтів. Це може бути як опитування на сайті чи сторінках соцмереж компанії, так і використання СМС-розсилок з проханням оцінити роботу оператора.
Варто пам’ятати, що робота над якістю клієнтського сервісу, який надає ваш контакт-центр — це не спринт, це марафон, в якому вам потрібно постійно робити підсумки та впроваджувати зміни в стратегіях. Ідеалу сягнути неможливо, але постійно впроваджувати нові ідеї щодо оптимізації та контролювати їх ефективність дійсно потрібно.
Тому не зупиняйтеся на досягнутому, тримайте руку на пульсі роботи своїх операторів, та застосовуйте численні інновації, щоб полегшити їх рутини. А IPTel допоможе застосувати найефективніші технології телефонії для найкращих результатів в клієнтському обслуговуванні.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз