Інструмент для роботи з e-mail
Email залишається одним із найважливіших каналів комунікації для бізнесу. Ведення електронного листування дозволяє обмінюватися документами та пропозиціями, зберігати ключові моменти спілкування з клієнтами та контрагентами, та забезпечувати безпеку обміну даними.
Щодня в кожній компанії є потреба складати електронні листи та надсилати їх сотням, а то й тисячам клієнтів.
При цьому складання електронних листів може забирати у співробітників багато часу, який можна витратити з більшою ефективністю. Щоб знизити витрати часу на email-комунікацію, пропонуємо скористатися функцією конструктора електронних листів, вбудованою в CRM від IPTel.
Які можливості вона відкриває?
- Ведення листування за єдиними шаблонами, які дозволяють формувати корпоративний стиль комунікації;
- Збереження історії листування та інтеграція функції електронного листування з клієнтською базою даних для швидкого вивантаження контактів;
- Складання типових електронних листів із пропозиціями, відповідями, важливою інформацією для організації масового розсилання;
- Збереження потрібних шаблонів та доступ до них для всіх співробітників, які працюють з CRM.
Шаблони електронних листів, вбудовані в CRM, допоможуть вам організувати будь-який тип розсилань - від вітальних повідомлень до свят для клієнтів до відправлення важливих документів. І все це повністю в автоматизованому режимі. Налаштуйте шаблон під потрібне завдання, вивантажуйте списки адрес для розсилань, та надсилайте будь-яку кількість листів щодня.
Конструктор електронних листів, вбудований у вашу CRM - це можливість організувати корпоративний стиль комунікації по email, знизити навантаження на співробітників, пов'язане з розсилками електронних листів, та вести облік ефективності цього каналу комунікації.