IP-телефонія та віртуальна АТС для банків із захистом персональних даних – основа бізнесу, т.к. банки використовують дзвінки для продажу послуг та технічної підтримки
Робота банків та мікрокредитних центрів – це постійний процес комунікації з клієнтами, як тими що несуть свої активи в банк, так і тими, що запозичують гроші. При цьому ця комунікація має бути безпечною, зберігати банківську таємницю, але водночас бути швидкою та інформативною для клієнта. Саме тому для покращення способів зв’язку з клієнтами банківським установам варто залучати технології, зокрема технології IP-телефонії та її зручний інструмент – віртуальну АТС.
Розберемо трохи, що це за інструмент, що означає розшифровка АТС, та які переваги він надає банкам та фінансовим установам.Віртуальна АТС, що є частиною IP-телефонії, це технологія, яка допомагає об’єднувати всі телефонні номери компанії чи установи у єдину систему, та дає можливість ефективно керувати телефонними дзвінками за допомогою включених до неї інструментів. Отже, й АТС – це абревіатура від автоматичної телефонної станції. Раніше це були установи, що керували окремими телефонними лініями, а от віртуальні АТС – це програмні рішення, які виконують ту саму функцію з IP-номерами.
Зокрема, для банків стануть в пригоді наступні функції віртуальної АТС:
Сучасна віртуальна мобільна АТС – це більше, ніж система керування вхідними та вихідними дзвінками. В банківській справі можна застосувати численні інструменти, що входять до віртуальної АТС:
Все це, наприклад, доступно в функціоналі віртуальної АТС, яку пропонує банкам наша компанія.
Звісно ж, за технологічним втіленням віртуальні АТС відрізняються одна від одної: іноді їх впровадження потребує постійного контролю з боку IT-фахівців чи закупівлі коштовного обладнання. Зовсім інша справа – це хмарна АТС IPTel, адже вона розгортається у веб-інтерфейсі та майже не має обмежень у приєднанні номерів, кількості абонентів, залученні інструментів для зручної комунікації з клієнтами банків.
Отже, що таке віртуальна АТС для банків? Це найзручніший інструмент, що допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами, вчасно інформувати їх та контролювати вчасне внесення платежів за кредитами чи банківським обслуговуванням.Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз