Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку

IP-телефонія для банківських та мікрофінансових установ

IP-телефонія та віртуальна АТС для банків із захистом персональних даних – основа бізнесу, т.к. банки використовують дзвінки для продажу послуг та технічної підтримки
<h2>Віртуальна АТС у банківських операціях: які вигоди несе її використання?</h2>

Віртуальна АТС у банківських операціях: які вигоди несе її використання?

Робота банків та мікрокредитних центрів – це постійний процес комунікації з клієнтами, як тими що несуть свої активи в банк, так і тими, що запозичують гроші. При цьому ця комунікація має бути безпечною, зберігати банківську таємницю, але водночас бути швидкою та інформативною для клієнта. Саме тому для покращення способів зв’язку з клієнтами банківським установам варто залучати технології, зокрема технології IP-телефонії та її зручний інструмент – віртуальну АТС.

Розберемо трохи, що це за інструмент, що означає розшифровка АТС, та які переваги він надає банкам та фінансовим установам.
<h2>Основні функції, які можна покласти на віртуальну АТС у банківському обслуговуванні</h2>

Основні функції, які можна покласти на віртуальну АТС у банківському обслуговуванні

Віртуальна АТС, що є частиною IP-телефонії, це технологія, яка допомагає об’єднувати всі телефонні номери компанії чи установи у єдину систему, та дає можливість ефективно керувати телефонними дзвінками за допомогою включених до неї інструментів. Отже, й АТС – це абревіатура від автоматичної телефонної станції. Раніше це були установи, що керували окремими телефонними лініями, а от віртуальні АТС – це програмні рішення, які виконують ту саму функцію з IP-номерами.

Зокрема, для банків стануть в пригоді наступні функції віртуальної АТС:

  • Розумний розподіл черг дзвінків від клієнтів між операторами чи менеджерами;
  • Розсилки СМС чи повідомлень у месенджерах клієнтам щодо стану їх банківського рахунку чи про поточні нарахування;
  • Автоматичний обдзвін клієнтів із нагадуваннями про обов’язкові платежі чи інформуванням про нові послуги, акції та пропозиції;
  • Робота телефоном із заборгованістю чи проблемними клієнтами, наприклад автоматичний обдзвін роботом;
  • Налаштування IVR-повідомлень при вхідному дзвінку від клієнтів для допомоги та інформування.
<h3>Які інструменти можна включити до віртуальної мобільної АТС в банку &ndash; приклади від IPTel</h3>

Які інструменти можна включити до віртуальної мобільної АТС в банку – приклади від IPTel

Сучасна віртуальна мобільна АТС – це більше, ніж система керування вхідними та вихідними дзвінками. В банківській справі можна застосувати численні інструменти, що входять до віртуальної АТС:

  • Автоматичне налаштування черг дзвінків та їх розподілення між співробітниками. Так ви рівномірно навантажите персонал та не пропустите жодного дзвінка.
  • IVR-технології для автоматичного інформування клієнтів та залучення тонового набору – для зв’язку з потрібним фахівцем.
  • Розсилання СМС повідомлень про банківські операції по рахунках клієнтів чи нагадування про платежі.
  • Просунуті інструменти для аналітики, включно зі статистикою дзвінків, записом розмов, аналітикою та деталізацією.

Все це, наприклад, доступно в функціоналі віртуальної АТС, яку пропонує банкам наша компанія.

<h2>Переваги використання віртуальної АТС в банку чи мікрокредитному центрі</h2>

Переваги використання віртуальної АТС в банку чи мікрокредитному центрі

Звісно ж, за технологічним втіленням віртуальні АТС відрізняються одна від одної: іноді їх впровадження потребує постійного контролю з боку IT-фахівців чи закупівлі коштовного обладнання. Зовсім інша справа – це хмарна АТС IPTel, адже вона розгортається у веб-інтерфейсі та майже не має обмежень у приєднанні номерів, кількості абонентів, залученні інструментів для зручної комунікації з клієнтами банків.

Отже, що таке віртуальна АТС для банків? Це найзручніший інструмент, що допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами, вчасно інформувати їх та контролювати вчасне внесення платежів за кредитами чи банківським обслуговуванням.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще