0 800 756 777
Функціонал

Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку

image not found

IP-телефонія та віртуальна АТС для банків із захистом персональних даних – основа бізнесу, т.к. банки використовують дзвінки для продажу послуг та технічної підтримки

зміст

Віртуальна АТС у банківських операціях: які вигоди несе її використання?

Робота банків та мікрокредитних центрів – це постійний процес комунікації з клієнтами, як тими що несуть свої активи в банк, так і тими, що запозичують гроші. При цьому ця комунікація має бути безпечною, зберігати банківську таємницю, але водночас бути швидкою та інформативною для клієнта. Саме тому для покращення способів зв’язку з клієнтами банківським установам варто залучати технології, зокрема технології IP-телефонії та її зручний інструмент – віртуальну АТС.

Розберемо трохи, що це за інструмент, що означає розшифровка АТС, та які переваги він надає банкам та фінансовим установам. <h2>Віртуальна АТС у банківських операціях: які вигоди несе її використання?</h2>

Основні функції, які можна покласти на віртуальну АТС у банківському обслуговуванні

Віртуальна АТС, що є частиною IP-телефонії, це технологія, яка допомагає об’єднувати всі телефонні номери компанії чи установи у єдину систему, та дає можливість ефективно керувати телефонними дзвінками за допомогою включених до неї інструментів. Отже, й АТС – це абревіатура від автоматичної телефонної станції. Раніше це були установи, що керували окремими телефонними лініями, а от віртуальні АТС – це програмні рішення, які виконують ту саму функцію з IP-номерами.

Зокрема, для банків стануть в пригоді наступні функції віртуальної АТС:

  • Розумний розподіл черг дзвінків від клієнтів між операторами чи менеджерами;
  • Розсилки СМС чи повідомлень у месенджерах клієнтам щодо стану їх банківського рахунку чи про поточні нарахування;
  • Автоматичний обдзвін клієнтів із нагадуваннями про обов’язкові платежі чи інформуванням про нові послуги, акції та пропозиції;
  • Робота телефоном із заборгованістю чи проблемними клієнтами, наприклад автоматичний обдзвін роботом;
  • Налаштування IVR-повідомлень при вхідному дзвінку від клієнтів для допомоги та інформування.
<h2>Основні функції, які можна покласти на віртуальну АТС у банківському обслуговуванні</h2>

Які інструменти можна включити до віртуальної мобільної АТС в банку – приклади від IPTel

Сучасна віртуальна мобільна АТС – це більше, ніж система керування вхідними та вихідними дзвінками. В банківській справі можна застосувати численні інструменти, що входять до віртуальної АТС:

  • Автоматичне налаштування черг дзвінків та їх розподілення між співробітниками. Так ви рівномірно навантажите персонал та не пропустите жодного дзвінка.
  • IVR-технології для автоматичного інформування клієнтів та залучення тонового набору – для зв’язку з потрібним фахівцем.
  • Розсилання СМС повідомлень про банківські операції по рахунках клієнтів чи нагадування про платежі.
  • Просунуті інструменти для аналітики, включно зі статистикою дзвінків, записом розмов, аналітикою та деталізацією.

Все це, наприклад, доступно в функціоналі віртуальної АТС, яку пропонує банкам наша компанія.

<h3>Які інструменти можна включити до віртуальної мобільної АТС в банку &ndash; приклади від IPTel</h3>

Переваги використання віртуальної АТС в банку чи мікрокредитному центрі

Звісно ж, за технологічним втіленням віртуальні АТС відрізняються одна від одної: іноді їх впровадження потребує постійного контролю з боку IT-фахівців чи закупівлі коштовного обладнання. Зовсім інша справа – це хмарна АТС IPTel, адже вона розгортається у веб-інтерфейсі та майже не має обмежень у приєднанні номерів, кількості абонентів, залученні інструментів для зручної комунікації з клієнтами банків.

Отже, що таке віртуальна АТС для банків? Це найзручніший інструмент, що допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами, вчасно інформувати їх та контролювати вчасне внесення платежів за кредитами чи банківським обслуговуванням. <h2>Переваги використання віртуальної АТС в банку чи мікрокредитному центрі</h2>

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку Зображення № 1

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку Зображення № 2

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Навіщо віртуальна АТС потрібна у банку Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз