Віртуальна АТС у банківських операціях: які вигоди несе її використання?
Робота банків та мікрокредитних центрів – це постійний процес комунікації з клієнтами, як тими що несуть свої активи в банк, так і тими, що запозичують гроші. При цьому ця комунікація має бути безпечною, зберігати банківську таємницю, але водночас бути швидкою та інформативною для клієнта. Саме тому для покращення способів зв’язку з клієнтами банківським установам варто залучати технології, зокрема технології IP-телефонії та її зручний інструмент – віртуальну АТС.
Розберемо трохи, що це за інструмент, що означає розшифровка АТС, та які переваги він надає банкам та фінансовим установам.Основні функції, які можна покласти на віртуальну АТС у банківському обслуговуванні
Віртуальна АТС, що є частиною IP-телефонії, це технологія, яка допомагає об’єднувати всі телефонні номери компанії чи установи у єдину систему, та дає можливість ефективно керувати телефонними дзвінками за допомогою включених до неї інструментів. Отже, й АТС – це абревіатура від автоматичної телефонної станції. Раніше це були установи, що керували окремими телефонними лініями, а от віртуальні АТС – це програмні рішення, які виконують ту саму функцію з IP-номерами.
Зокрема, для банків стануть в пригоді наступні функції віртуальної АТС:
- Розумний розподіл черг дзвінків від клієнтів між операторами чи менеджерами;
- Розсилки СМС чи повідомлень у месенджерах клієнтам щодо стану їх банківського рахунку чи про поточні нарахування;
- Автоматичний обдзвін клієнтів із нагадуваннями про обов’язкові платежі чи інформуванням про нові послуги, акції та пропозиції;
- Робота телефоном із заборгованістю чи проблемними клієнтами, наприклад автоматичний обдзвін роботом;
- Налаштування IVR-повідомлень при вхідному дзвінку від клієнтів для допомоги та інформування.
Які інструменти можна включити до віртуальної мобільної АТС в банку – приклади від IPTel
Сучасна віртуальна мобільна АТС – це більше, ніж система керування вхідними та вихідними дзвінками. В банківській справі можна застосувати численні інструменти, що входять до віртуальної АТС:
- Автоматичне налаштування черг дзвінків та їх розподілення між співробітниками. Так ви рівномірно навантажите персонал та не пропустите жодного дзвінка.
- IVR-технології для автоматичного інформування клієнтів та залучення тонового набору – для зв’язку з потрібним фахівцем.
- Розсилання СМС повідомлень про банківські операції по рахунках клієнтів чи нагадування про платежі.
- Просунуті інструменти для аналітики, включно зі статистикою дзвінків, записом розмов, аналітикою та деталізацією.
Все це, наприклад, доступно в функціоналі віртуальної АТС, яку пропонує банкам наша компанія.
Переваги використання віртуальної АТС в банку чи мікрокредитному центрі
Звісно ж, за технологічним втіленням віртуальні АТС відрізняються одна від одної: іноді їх впровадження потребує постійного контролю з боку IT-фахівців чи закупівлі коштовного обладнання. Зовсім інша справа – це хмарна АТС IPTel, адже вона розгортається у веб-інтерфейсі та майже не має обмежень у приєднанні номерів, кількості абонентів, залученні інструментів для зручної комунікації з клієнтами банків.
Отже, що таке віртуальна АТС для банків? Це найзручніший інструмент, що допомагає залишатися на зв’язку з клієнтами, вчасно інформувати їх та контролювати вчасне внесення платежів за кредитами чи банківським обслуговуванням.