Этот веб-сайт хранит файлы cookie на вашем компьютере. Эти файлы cookie используются для улучшения работы веб-сайта и предоставления вам более персонализированных услуг как на этом веб-сайте, так и с помощью других средств.
Чтобы узнать больше о файлах cookie, которые мы используем, см. наш Политика конфиденциальности.

Мы не будем отслеживать вашу информацию, когда вы посещаете наш сайт. Но чтобы соответствовать вашим предпочтениям, нам придется использовать всего один крошечный файл cookie, чтобы вам больше не приходилось делать этот выбор.

Блог и новости компании IPtel

Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс
Як збільшити продажі для медичного центру на 25% завдяки об'єднанню всіх каналів комунікації в один інтерфейс
Наш клієнт ТОВ «Медичний Центр» — мережа медичних закладів, що надає широкий спектр медичних послуг. Центр спеціалізується на наданні якісної медичної допомоги для всієї родини, об'єднуючи досвідчених фахівців та інноваційні технології для підтримки здоров'я пацієнтів.
Читать еще
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Автоматизація на мільйони: Як обленерго знизило кількість боржників на 11% завдяки автообдзвону
Наш клієнт «Одесаобленерго» — найбільший постачальник електроенергії в південному регіоні України. Компанія забезпечує електропостачання сотень тисяч абонентів, серед яких приватні домогосподарства та бізнеси. Компанія підтримує розвиток регіону завдяки стабільному електропостачанню, проте й клієнтський сервіс є важливим складником роботи. Тож, велика кількість клієнтів та нерівномірне навантаження на контакт-центр приносять певні виклики. Виклик: оптимізація комунікацій із клієнтами та покращення рівня оплат IPTel — платформа комунікацій, автоматизації та продажів зі швидкою адаптацією під ваші задачі.  «Одесаобленерго» звернулася до IPTel із проблемою значних фінансових розривів, що виникають через несвоєчасну оплату рахунків. Компанія вже активно використовувала SMS та Viber розсилки, працювала з іншими провайдерами, проте ніхто не міг забезпечити достатню швидкість і якість обдзвону такої великої бази клієнтів (понад 200 000 абонентів). Основні вимоги до IPTel охоплювали можливість: швидко та ефективно обробляти великі масиви контактів; зберегти наявний пул номерів; оптимізувати комунікацію для підвищення відсотка оплат.
Читать еще
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Як штучний інтелект допомагає бізнесу бути на крок попереду?
Інсайти IPTel із конференції 31 жовтня компанія IPTel взяла участь у щорічній конференції ВАКЦІ «АІ та керування змінами», організованій Українською асоціацією контактних центрів. Метою заходу було створити простір для обговорення ролі штучного інтелекту (ШІ) в сучасному бізнесі та дослідити, як новітні технології змінюють підходи до управління процесами. У цій статті ми поділимося з вами цікавими спостереженнями та інсайтами, які привезли з конференції. 
Читать еще
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Як фінансовій компанії збільшити продажі на 35% завдяки автоматизації дзвінків
Наш клієнт Money4you — одна з найбільших мікрофінансових організацій в Україні, яка допомагає тисячам клієнтів швидко отримувати фінансову підтримку. Завдяки зрозумілим умовам кредитування та доступним послугам компанія стала відомою серед споживачів, які потребують оперативного вирішення фінансових питань. Виклик: автоінформування клієнтів та покращення рівня повернень Money4you звернулися до IPTel із запитом на вдосконалення комунікацій із клієнтами. Основна потреба — впровадження системи автоінформатора для нагадування про погашення заборгованості. Основні вимоги полягали в тому, щоб: Інтегрувати систему з наявним білінгом компанії для точного відображення суми заборгованості. Забезпечити персоналізоване озвучування суми та імен клієнтів українською та російською мовами. Створити рішення, здатне справлятися з великою кількістю дзвінків і швидким зростанням навантаження.
Читать еще
Интеграция IPtel с WhatsApp через Twilio
Интеграция IPtel с WhatsApp через Twilio
Интеграция IPtel и WhatsApp с помощью Twilio > привлекайте аудиторию, ускоряйте продажи и улучшайте результаты поддержки клиентов на платформе
Читать еще
Интеграция IPtel с Mailchimp
Интеграция IPtel с Mailchimp
Работа с Mailchimp и IPtel > настройте email-рассылки, используя преимущества маркетинговых платформ. Mailchimp это автоматизированная коммуникация с клиентами
Читать еще
Закупка телекоммуникационных услуг для государства: IPtel
Закупка телекоммуникационных услуг для государства: IPtel
Облачные решения для государственных структур колл-центров ЦНАП, социальных служб, поставщиков коммунальных услуг: CRM, автоматизированные рассылки, автообзвон
Читать еще
Что такое IVR для телефонного банкинга
Что такое IVR для телефонного банкинга
Разговорная система IVR в банке (интерактивное голосовое меню) может быстро определить потребности клиента и предоставить ему необходимую информацию
Читать еще
Интеграция IPtel с Telegram
Интеграция IPtel с Telegram
Создавайте карты клиентов в CRM для Телеграмм, сохраняйте историю коммуникаций и отвечайте на сообщения прямо с CRM Iptel интегрированной с Telegram
Читать еще
Интеграция IPtel с Omnicell
Интеграция IPtel с Omnicell
С помощью интеграции IPtel и Omnicell массово отправляйте рекламные Viber сообщения даже новым клиентам, не выходя из интерфейса системы
Читать еще
Зачем виртуальная АТС нужна в банке
Зачем виртуальная АТС нужна в банке
Ip-телефония и виртуальная АТС для банков с защитой персональных данных - основа бизнеса т.к. банки используют звонки для продажи услуг и технической поддержки
Читать еще