Запуск бізнесу - далеко не найскладніший етап організації комерційної діяльності у тій чи іншій сфері. Щоб утримувати клієнтів, потрібна якісна підтримка та оцінка рівня сервісу дзвінків та вивчення роботи операторів. Система KPI дозволяє контролювати ключові аспекти обслуговування та вчасно вживати заходів, щоб не втрачати замовлення. При цьому є безліч показників, які можна використовувати. У цьому огляді розповімо, як грамотно виконувати аналіз KPI для кол-центру, навіщо саме це необхідно, і що робити задля досягнення максимальної задоволеності клієнтів.
Key Performance Indicators (KPI) – це сукупність параметрів, завдяки яким можна оцінити результативність роботи команди чи окремого співробітника. Загальні показники ефективності кол-центрів відображають задоволеність клієнтів і операційну ефективність, а також дозволяють переконатися в тому, що ви дієте правильно і планомірно просуваєтеся до наміченої бізнес-мети. Якщо говорити, що таке система KPI простими словами, то це сукупність вузько спрямованих метрик, що дозволяють оцінити результати діяльності організації з урахуванням:
Проведення аналізу KPI для кол-центру необхідне для:
Важливо також розуміти, що впливає на КПІ кол-центру, щоб приймати вірні управлінські рішення. Факторів досить багато, починаючи від співвідношення кількості операторів та навантаження на них, закінчуючи рівнем технічного оснащення. У сучасних реаліях найрозумніше використовувати віртуальні IP ATC – так можна гарантувати високу швидкість та якість зв'язку, а також полегшити роботу співробітників кол-центру.
Кількість метрик, що дозволяють аналізувати продуктивність кол- центру і задоволеність клієнтів, обчислюється десятками. Визначити, які показники KPI є важливими, а які другорядні, керівник повинен визначити самостійно, орієнтуючись на специфіку бізнес-процесів. Метрики бувають кількісними та якісними. До перших відносяться:
Також слід розуміти, як досвід операторів впливає на KPI кол-центру, і для цього найкраще проводити розгорнуті опитування, уточнюючи, наскільки легко співробітники обробляють заявки, чи мають відчуття своєї цінності для компанії, наскільки сильно відчувається підтримка колег.
Знаючи середні показники ефективності кол-центру та інші параметри, описані вище, ви можете планувати дії, спрямовані на покращення рівня обслуговування та підвищення продажів. Тут головне – комплексний підхід, адже не можна концентруватися лише на збільшенні кількості звернень чи тривалості дзвінків, потрібно враховувати конверсію та задоволеність замовників. Не менш важливо, щоб продуктивність команди кол-центру зростала за рахунок зацікавленості співробітників, а не через страх звільнення, адже тільки тоді ефект буде пролонгованим.
Якщо хочете бачити свій бізнес процвітаючим, клієнтів задоволеними, а співробітників – зацікавленими у першокласному сервісі, тоді:
Контроль за продуктивністю кол-центру повинен бути постійним і в ідеалі автоматизованим. IPTel пропонує безліч інноваційних аналітичних інструментів, які можна інтегрувати для відстеження показників та використання системи KPI. Підключення інноваційного програмного забезпечення спрощує збір даних і дає об'єктивну картину, при цьому керівник залучається до процесу вже на етапі прийняття управлінських рішень, що забезпечує раціональне використання робочого часу.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз