Блог IPtel: Ok Google. Які є види голосових асистентів, як їх налаштувати та їх можливості. Який голосовий помічник працює в Україні?
Думаємо, майже кожен з вас хоча б раз зверталися до свого смартфона із запитами на кшталт «OK, Google, налаштуй мій пристрій», або ж «Siri, нагадай про завтрашню зустріч». Ці програми – є нічим іншим, як голосовими асистентами, зручними та надійними, адже в їх основі лежать спеціальні алгоритми та технології.
Сьогодні із розвитком машинного навчання, ШІ, розпізнавання мовлення програми-асистенти стають ще більш досконалими. І їх почали залучати не лише до персональних справ, а і як бізнес-інструменти. Поговоримо трохи детальніше про те, що таке голосовий помічник, як він працює, та чим може стати вам в пригоді.
Насамперед голосовий помічник – це роботизований продукт, який здатний виконувати певні задачі на основі власних алгоритмів, інформації, отриманої від користувача та інформації, доступної в глобальній мережі. Ви, напевно, знаєте, як зробити Окей, Google на телефоні – для цього достатньо промовити цю фразу вголос, та вона стає командою для запуску асистента. Аналогічні сервіси є не лише на базі Гугл. Наприклад, в iOS є інтегрована система Siri, а вибір, який голосовий помічник на Android є кращим, й поготів є складним, адже за першість змагаються й Cortana, й «амазонівська» Alexa, VANI, та навіть локальні українські сервіси – той же «Окей, блокнотик».
Головними перевагами голосових асистентів сьогодні вважаються:
І все це можуть оцінити не тільки власники смартфонів, а й бізнеси, адже технології роботів-асистентів можуть суттєво покращити клієнтське обслуговування.
Чи відомо вам, що понад 60% українських бізнесів вже використовують роботів-помічників для роботи з клієнтами? А за даними опитувань, майже третина клієнтів, що отримували консультацію щодо їх запитів від роботизованих асистентів, навіть не зрозуміли, що спілкуються з ботом. Звісно ж, замінювати на 100% живих агентів в контакт-центрах роботи не збираються – ще не той рівень технологій, але вони вже застосовуються у великих корпораціях та компаніях, наприклад:
І це невелика частина тих бізнесів, що вже долучилися до використання аналогів того самого OK Google для комерційних потреб.
Голосові асистенти вже вийшли за межі персональних помічників та допоміжних функцій смартфонів. Сьогодні їх головна перспектива – стати вірними, ефективними та зручними альтернативами реальним операторам контакт-центрів чи менеджерам, що відповідають за зв’язок із клієнтами.
Що може сучасний голосовий асистент, та як настроїти голосовий помічник для вашої компанії?
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз