Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Що таке голосовий асистент?

Какие возможности предоставляет голосовой ассистент

Блог IPtel: Ok Google. Які є види голосових асистентів, як їх налаштувати та їх можливості. Який голосовий помічник працює в Україні?
<h2>OK, Google: голосові асистенти на допомозі користувачам</h2>

OK, Google: голосові асистенти на допомозі користувачам

Думаємо, майже кожен з вас хоча б раз зверталися до свого смартфона із запитами на кшталт «OK, Google, налаштуй мій пристрій», або ж «Siri, нагадай про завтрашню зустріч». Ці програми – є нічим іншим, як голосовими асистентами, зручними та надійними, адже в їх основі лежать спеціальні алгоритми та технології.

Сьогодні із розвитком машинного навчання, ШІ, розпізнавання мовлення програми-асистенти стають ще більш досконалими. І їх почали залучати не лише до персональних справ, а і як бізнес-інструменти.  Поговоримо трохи детальніше про те, що таке голосовий помічник, як він працює, та чим може стати вам в пригоді.

<h2>Що таке голосовий асистент, та що може Гугл асистент й аналогічні сервіси</h2>

Що таке голосовий асистент, та що може Гугл асистент й аналогічні сервіси

Насамперед голосовий помічник – це роботизований продукт, який здатний виконувати певні задачі на основі власних алгоритмів, інформації, отриманої від користувача та інформації, доступної в глобальній мережі. Ви, напевно, знаєте, як зробити Окей, Google на телефоні – для цього достатньо промовити цю фразу вголос, та вона стає командою для запуску асистента. Аналогічні сервіси є не лише на базі Гугл. Наприклад, в iOS є інтегрована система Siri, а вибір, який голосовий помічник на Android є кращим, й поготів є складним, адже за першість змагаються й Cortana, й «амазонівська» Alexa, VANI, та навіть локальні українські сервіси – той же «Окей, блокнотик».

Головними перевагами голосових асистентів сьогодні вважаються:

  • Доступність 24/7, незалежно від часу звернення;
  • Миттєвий відклик на запит користувача;
  • Просунуте розпізнавання мовлення (що зокрема набагато зручніше, ніж текстові запити в пошуковиках);
  • Численні сервіси та сумісність з іншими програмами – наприклад, якщо ви дасте завдання Гугл Асистенту внести подію до календаря, вона з’явиться в Гугл Календар без вашого втручання;
  • Ввічливість та можливість налаштування голосу під ваші уподобання;
  • Можливість тренувати асистентів та розширювати їх функціонал.

І все це можуть оцінити не тільки власники смартфонів, а й бізнеси, адже технології роботів-асистентів можуть суттєво покращити клієнтське обслуговування.

<h2>Який голосовий помічник працює в Україні: приклади застосування голосових асистентів в бізнесі</h2>

Який голосовий помічник працює в Україні: приклади застосування голосових асистентів в бізнесі

Чи відомо вам, що понад 60% українських бізнесів вже використовують роботів-помічників для роботи з клієнтами? А за даними опитувань, майже третина клієнтів, що отримували консультацію щодо їх запитів від роботизованих асистентів, навіть не зрозуміли, що спілкуються з ботом. Звісно ж, замінювати на 100% живих агентів в контакт-центрах роботи не збираються – ще не той рівень технологій, але вони вже застосовуються у великих корпораціях та компаніях, наприклад:

  • З 2016 року голосового асистента на своєму сайті та в Facebook-аккаунті застосовує мобільний оператор «Київстар».
  • Контакт-центр «Нової Пошти» перед тим, як зв’язати клієнта з реальним оператором, застосовує голосового помічника Єву.
  • Водафон Україна не пасе задніх та з 2021 року теж пропонує клієнтам, що дзвонять до контакт-центру допомогу віртуального асистента, а вже потім він скеровує дзвінок або до IVR-меню, або до контакт-центру.

І це невелика  частина тих бізнесів, що вже долучилися до використання аналогів того самого OK Google для комерційних потреб.

<h2>Які обов&rsquo;язки голосових асистентів можна застосовувати в межах бізнес-телефонії: приклади та перспективи</h2>

Які обов’язки голосових асистентів можна застосовувати в межах бізнес-телефонії: приклади та перспективи

Голосові асистенти вже вийшли за межі персональних помічників та допоміжних функцій смартфонів. Сьогодні їх головна перспектива – стати вірними, ефективними та зручними альтернативами реальним операторам контакт-центрів чи менеджерам, що відповідають за зв’язок із клієнтами.

Що може сучасний голосовий асистент, та як настроїти голосовий помічник для вашої компанії?

  • Голосові роботи стають незамінними помічниками для маркетингових відділів: опитування цільової аудиторії, опитування чільних клієнтів щодо якості обслуговування, інформування голосом клієнтів про нові акції чи продукти, відправлення запрошень на івенти у вигляді записаного роботом та персоніфікованого повідомлення – все це ви можете довірити голосовим помічникам.
  • Продаж та телемаркетинг – це ще одна сфера застосування роботизованих помічників. З ними ви зможете налаштувати обдзвонювання «холодної» бази клієнтів та лідогенерацію за нею.
  • Актуалізація потреб та запитів клієнтів – теж функція, з якою голосовий помічник впорається 100%.
  • Автоматизація приймання звернень та запитів клієнтів теж може бути компетенцією вашого голосового помічника чи чат-боту, зокрема, у форматі IVR або ШІ-боту.
  • Нагадування клієнтам про певні дії: роботи допоможуть нагадати клієнтам про заплановані зустрічі, підтвердити замовлення, нагадати про необхідність оплати чи отримання замовлення.
<h2>Рішення від IPTel</h2>

Рішення від IPTel

Налаштування та розробку таких помічників в бізнесі краще довірити професіоналам. Наприклад, в IPTel ми займаємося саме такими послугами для бізнесу та розробляємо індивідуальні рішення із застосування голосових роботів, як основних чи допоміжних інструментів телефонії. Отже, якщо прагнете знати, як залучити голосового помічника, як увімкнути та як вимкнути голосового асистента у вашій телефонії, та як зробити його максимально ефективним – звертайтеся!

Наші продукти

Що таке голосовий асистент?
Кол-центр
UAH 120.00
UAH 100.00
Читати ще
Що таке голосовий асистент?
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Що таке голосовий асистент?
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще