0 800 756 777
Блог для Бізнесу

Керування чергою дзвінків

image not found

В умовах жорсткої комерційної конкуренції в усіх сферах діяльності необхідно окрему увагу приділяти комунікації з клієнтами. Якщо потенційного замовника цікавить додаткова інформація щодо послуги або товару, він набирає вказаний номер телефону, але відповіді не отримує, у 99% випадків він піде до конкурентів, які оперативніше взаємодіють зі своїми клієнтами.

Щоб знизити ризики виникнення таких ситуацій на будь-якому етапі оформлення угоди, а також після того, як уже є напрацьована база постійних клієнтів, достатньо правильно організувати всі канали зв'язку. Один з ефективних інструментів - черга дзвінків. Залежно від масштабів розвитку компанії, можуть застосовуватися різні скрипти й алгоритми, зокрема хороші відгуки отримують голосові повідомлення. Створення черги дзвінків, згідно зі статистичними даними, дає змогу в рази підвищити респектабельність бренду, вивести його на новий рівень прибутковості та популярності серед цільової аудиторії.

зміст

Принцип роботи черги дзвінків

Правильно організована система комунікації з клієнтами дозволяє не втрачати їх, а залучати нових. Завдяки отриманому прибутку є можливість обробляти набагато швидше більше заявок, а також розширювати асортимент послуг або товарів.

Маршрутизація телефонних дзвінків - інструмент, який важливо вчасно впровадити в інфраструктуру телефонії компанії. Завдяки правильно організованій черзі клієнти матимуть розуміння, скільки часу їм необхідно чекати на лінії, щоб уточнити інформацію та отримати відповіді на свої запитання. Голосове повідомлення черги дозволяє показати важливість кожного клієнта для компанії, підвищити рейтинг бренду.

Технічно маршрутизація вхідних дзвінків є спеціальною системою, яка автоматично перемикає клієнта на вільного оператора за рахунок створення єдиної мережі телефонних номерів або багатоканального номера.

Підключення черги дзвінків важливо здійснити правильно, враховуючи специфіку бізнесу, частоту вхідних дзвінків. Також потрібно ретельно продумати оформлення часу очікування на лінії. Це може бути як голосове повідомлення, реклама та інформування клієнтів про нові товари, послуги, так і музичний супровід.

Завдяки правильно створеному каналу комунікації навантаження на всіх операторів компанії розподіляється рівномірно. В результаті значно підвищується якість обслуговування, що неминуче тягне за собою розширення популярності бренду.

Принцип роботи черги дзвінків Створення ефективної черги дзвінків

Зазвичай, щоб скористатися функцією утримання клієнта зв'язку, користуються багатоканальними телефонними номерами. Для цього в компанії необхідно впровадити віртуальну або інтернет IP телефонію. Провайдера таких послуг та тарифний план підбирається індивідуально під масштаби діяльності компанії, її специфіку, потенційну навантаженість операторів, географічне розташування офісів та торгових точок.

Далі потрібно ретельно продумати сценарії черги дзвінків. Для цього враховуються такі фактори, комплекс яких підбирається індивідуально у кожному конкретному проекті:

  • назва для черги, яка використовується для перенаправлення дзвінка - залежно від розмірів компанії, черг може бути безмежно, кожна окремо використовується на один багатоканальний номер;
  • тимчасові правила дзвінка, уточнення клієнта часу очікування відповіді консультанта, враховуючи актуальну навантаженість мережі, яка може оновлюватись із встановленою періодичністю;
  • повідомлення про номер у черзі до відповіді оператора;
  • максимальна кількість абонентів, які очікують у черзі;
  • інші повідомлення, які менеджери компанії з комунікації вважають за потрібне додати до голосового меню черги дзвінка.
Створення ефективної черги дзвінків Сценарії для черги дзвінків

Зазвичай аудіозаписи повідомлень для черги дзвінків вже присутні в інтерфейсі програми під час встановлення після завершення розробки проекту. У разі потреби можна використовувати додаткові опції - завантажувати нові повідомлення.

Залежно від частоти дзвінків та завантаженості операторів, при налаштуванні системи комунікації, черги дзвінків підбирається оптимальний сценарій:

  • дзвінок йде відразу на всіх консультантів;
  • виклик в першу чергу йде тільки на того оператора, який довше за інших співробітників не відповідав на дзвінки, тобто в пріоритет йде час без робочого навантаження;
  • дзвінок надсилається насамперед тому оператору, у якого було найменше клієнтів, тобто в даному випадку акцент робиться саме на кількість оброблених вхідних дзвінків;
  • випадковий порядок вибору оператора;
  • круговий дзвінок операторів.

Таким чином, власник бізнесу або відповідальний за розвиток відділу комунікації підбирає індивідуальні критерії та параметри при створенні системи утримання клієнта на лінії, якщо відсутня можливість миттєвого відгуку спеціаліста.

Сценарії для черги дзвінків Коли потрібно підключити чергу дзвінків?

Черга телефонних дзвінків - це раціональне рішення для вирішення наступних завдань:

  • зниження втрат клієнтів через довгу комунікацію або відсутність відповіді оператора при дзвінку;
  • збільшення прибутку за рахунок своєчасного та якісного інформування клієнтів;
  • підвищення рейтингу компанії на ринку;
  • розширення цільової аудиторії;
  • ефективна реклама послуг та товарів, які пропонує компанія.
Коли потрібно підключити чергу дзвінків? Переваги використання черги дзвінків

Правильно розроблений та впроваджений проект черги дзвінків для АТС дозволяє:

  • знизити фінансові витрати на комунікацію;
  • створити максимально гнучку систему інформування клієнтів та вирішення їх поточних питань;
  • швидко виконувати розподіл дзвінків за встановленим алгоритмом, за рахунок чого навантаження на всіх співробітників йде рівномірне та справедливе;
  • скоротити час очікування клієнтів на лінії;
  • створити комфортні умови для очікування відповіді на лінії для клієнтів.
Переваги використання черги дзвінків

Допомога з інтеграцією черг дзвінків

 

Дзвінки для бізнесу - інструмент, який неодмінно варто використовувати для розвитку будь-якої компанії. Завдяки такому підходу в плюсі залишаються всі: власник компанії за рахунок стабільного збільшення прибутку, співробітники за рахунок справедливого розподілу робочого навантаження, клієнти через отримання відповідей на свої питання та розуміння своєї цінності для компанії.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з чергою дзвінків.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Як Утримувати  Клієнтів за Допомогою Черги Дзвінків - Блог IPTel Зображення № 1

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як Утримувати  Клієнтів за Допомогою Черги Дзвінків - Блог IPTel Зображення № 2

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як Утримувати  Клієнтів за Допомогою Черги Дзвінків - Блог IPTel Зображення № 3

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Як Утримувати  Клієнтів за Допомогою Черги Дзвінків - Блог IPTel Зображення № 4

IP АТС

UAH 70.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

Як технології допомагають колекторам працювати ефективніше: досвід і тренди 2025

Наступна стаття

Об'єднання філій – успіх роботи на відстані

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз