В умовах жорсткої комерційної конкуренції в усіх сферах діяльності необхідно окрему увагу приділяти комунікації з клієнтами. Якщо потенційного замовника цікавить додаткова інформація щодо послуги або товару, він набирає вказаний номер телефону, але відповіді не отримує, у 99% випадків він піде до конкурентів, які оперативніше взаємодіють зі своїми клієнтами.
Щоб знизити ризики виникнення таких ситуацій на будь-якому етапі оформлення угоди, а також після того, як уже є напрацьована база постійних клієнтів, достатньо правильно організувати всі канали зв'язку. Один з ефективних інструментів - черга дзвінків. Залежно від масштабів розвитку компанії, можуть застосовуватися різні скрипти й алгоритми, зокрема хороші відгуки отримують голосові повідомлення. Створення черги дзвінків, згідно зі статистичними даними, дає змогу в рази підвищити респектабельність бренду, вивести його на новий рівень прибутковості та популярності серед цільової аудиторії.
Правильно організована система комунікації з клієнтами дозволяє не втрачати їх, а залучати нових. Завдяки отриманому прибутку є можливість обробляти набагато швидше більше заявок, а також розширювати асортимент послуг або товарів.
Маршрутизація телефонних дзвінків - інструмент, який важливо вчасно впровадити в інфраструктуру телефонії компанії. Завдяки правильно організованій черзі клієнти матимуть розуміння, скільки часу їм необхідно чекати на лінії, щоб уточнити інформацію та отримати відповіді на свої запитання. Голосове повідомлення черги дозволяє показати важливість кожного клієнта для компанії, підвищити рейтинг бренду.
Технічно маршрутизація вхідних дзвінків є спеціальною системою, яка автоматично перемикає клієнта на вільного оператора за рахунок створення єдиної мережі телефонних номерів або багатоканального номера.
Підключення черги дзвінків важливо здійснити правильно, враховуючи специфіку бізнесу, частоту вхідних дзвінків. Також потрібно ретельно продумати оформлення часу очікування на лінії. Це може бути як голосове повідомлення, реклама та інформування клієнтів про нові товари, послуги, так і музичний супровід.
Завдяки правильно створеному каналу комунікації навантаження на всіх операторів компанії розподіляється рівномірно. В результаті значно підвищується якість обслуговування, що неминуче тягне за собою розширення популярності бренду.
Зазвичай, щоб скористатися функцією утримання клієнта зв'язку, користуються багатоканальними телефонними номерами. Для цього в компанії необхідно впровадити віртуальну або інтернет IP телефонію. Провайдера таких послуг та тарифний план підбирається індивідуально під масштаби діяльності компанії, її специфіку, потенційну навантаженість операторів, географічне розташування офісів та торгових точок.
Далі потрібно ретельно продумати сценарії черги дзвінків. Для цього враховуються такі фактори, комплекс яких підбирається індивідуально у кожному конкретному проекті:
Зазвичай аудіозаписи повідомлень для черги дзвінків вже присутні в інтерфейсі програми під час встановлення після завершення розробки проекту. У разі потреби можна використовувати додаткові опції - завантажувати нові повідомлення.
Залежно від частоти дзвінків та завантаженості операторів, при налаштуванні системи комунікації, черги дзвінків підбирається оптимальний сценарій:
Таким чином, власник бізнесу або відповідальний за розвиток відділу комунікації підбирає індивідуальні критерії та параметри при створенні системи утримання клієнта на лінії, якщо відсутня можливість миттєвого відгуку спеціаліста.
Черга телефонних дзвінків - це раціональне рішення для вирішення наступних завдань:
Правильно розроблений та впроваджений проект черги дзвінків для АТС дозволяє:
Допомога з інтеграцією черг дзвінків
Дзвінки для бізнесу - інструмент, який неодмінно варто використовувати для розвитку будь-якої компанії. Завдяки такому підходу в плюсі залишаються всі: власник компанії за рахунок стабільного збільшення прибутку, співробітники за рахунок справедливого розподілу робочого навантаження, клієнти через отримання відповідей на свої питання та розуміння своєї цінності для компанії.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з чергою дзвінків.
Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.
А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.
Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз
Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.
Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.
Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз