Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Керування чергою дзвінків

Керування чергою дзвінків

В умовах жорсткої комерційної конкуренції в усіх сферах діяльності необхідно окрему увагу приділяти комунікації з клієнтами. Якщо потенційного замовника цікавить додаткова інформація щодо послуги або товару, він набирає вказаний номер телефону, але відповіді не отримує, у 99% випадків він піде до конкурентів, які оперативніше взаємодіють зі своїми клієнтами.

Щоб знизити ризики виникнення таких ситуацій на будь-якому етапі оформлення угоди, а також після того, як уже є напрацьована база постійних клієнтів, достатньо правильно організувати всі канали зв'язку. Один з ефективних інструментів - черга дзвінків. Залежно від масштабів розвитку компанії, можуть застосовуватися різні скрипти й алгоритми, зокрема хороші відгуки отримують голосові повідомлення. Створення черги дзвінків, згідно зі статистичними даними, дає змогу в рази підвищити респектабельність бренду, вивести його на новий рівень прибутковості та популярності серед цільової аудиторії.

Принцип роботи черги дзвінків
Принцип роботи черги дзвінків

Правильно організована система комунікації з клієнтами дозволяє не втрачати їх, а залучати нових. Завдяки отриманому прибутку є можливість обробляти набагато швидше більше заявок, а також розширювати асортимент послуг або товарів.

Маршрутизація телефонних дзвінків - інструмент, який важливо вчасно впровадити в інфраструктуру телефонії компанії. Завдяки правильно організованій черзі клієнти матимуть розуміння, скільки часу їм необхідно чекати на лінії, щоб уточнити інформацію та отримати відповіді на свої запитання. Голосове повідомлення черги дозволяє показати важливість кожного клієнта для компанії, підвищити рейтинг бренду.

Технічно маршрутизація вхідних дзвінків є спеціальною системою, яка автоматично перемикає клієнта на вільного оператора за рахунок створення єдиної мережі телефонних номерів або багатоканального номера.

Підключення черги дзвінків важливо здійснити правильно, враховуючи специфіку бізнесу, частоту вхідних дзвінків. Також потрібно ретельно продумати оформлення часу очікування на лінії. Це може бути як голосове повідомлення, реклама та інформування клієнтів про нові товари, послуги, так і музичний супровід.

Завдяки правильно створеному каналу комунікації навантаження на всіх операторів компанії розподіляється рівномірно. В результаті значно підвищується якість обслуговування, що неминуче тягне за собою розширення популярності бренду.

Створення ефективної черги дзвінків
Створення ефективної черги дзвінків

Зазвичай, щоб скористатися функцією утримання клієнта зв'язку, користуються багатоканальними телефонними номерами. Для цього в компанії необхідно впровадити віртуальну або інтернет IP телефонію. Провайдера таких послуг та тарифний план підбирається індивідуально під масштаби діяльності компанії, її специфіку, потенційну навантаженість операторів, географічне розташування офісів та торгових точок.

Далі потрібно ретельно продумати сценарії черги дзвінків. Для цього враховуються такі фактори, комплекс яких підбирається індивідуально у кожному конкретному проекті:

  • назва для черги, яка використовується для перенаправлення дзвінка - залежно від розмірів компанії, черг може бути безмежно, кожна окремо використовується на один багатоканальний номер;
  • тимчасові правила дзвінка, уточнення клієнта часу очікування відповіді консультанта, враховуючи актуальну навантаженість мережі, яка може оновлюватись із встановленою періодичністю;
  • повідомлення про номер у черзі до відповіді оператора;
  • максимальна кількість абонентів, які очікують у черзі;
  • інші повідомлення, які менеджери компанії з комунікації вважають за потрібне додати до голосового меню черги дзвінка.
Сценарії для черги дзвінків
Сценарії для черги дзвінків

Зазвичай аудіозаписи повідомлень для черги дзвінків вже присутні в інтерфейсі програми під час встановлення після завершення розробки проекту. У разі потреби можна використовувати додаткові опції - завантажувати нові повідомлення.

Залежно від частоти дзвінків та завантаженості операторів, при налаштуванні системи комунікації, черги дзвінків підбирається оптимальний сценарій:

  • дзвінок йде відразу на всіх консультантів;
  • виклик в першу чергу йде тільки на того оператора, який довше за інших співробітників не відповідав на дзвінки, тобто в пріоритет йде час без робочого навантаження;
  • дзвінок надсилається насамперед тому оператору, у якого було найменше клієнтів, тобто в даному випадку акцент робиться саме на кількість оброблених вхідних дзвінків;
  • випадковий порядок вибору оператора;
  • круговий дзвінок операторів.

Таким чином, власник бізнесу або відповідальний за розвиток відділу комунікації підбирає індивідуальні критерії та параметри при створенні системи утримання клієнта на лінії, якщо відсутня можливість миттєвого відгуку спеціаліста.

Коли потрібно підключити чергу дзвінків?
Коли потрібно підключити чергу дзвінків?

Черга телефонних дзвінків - це раціональне рішення для вирішення наступних завдань:

  • зниження втрат клієнтів через довгу комунікацію або відсутність відповіді оператора при дзвінку;
  • збільшення прибутку за рахунок своєчасного та якісного інформування клієнтів;
  • підвищення рейтингу компанії на ринку;
  • розширення цільової аудиторії;
  • ефективна реклама послуг та товарів, які пропонує компанія.
Переваги використання черги дзвінків
Переваги використання черги дзвінків

Правильно розроблений та впроваджений проект черги дзвінків для АТС дозволяє:

  • знизити фінансові витрати на комунікацію;
  • створити максимально гнучку систему інформування клієнтів та вирішення їх поточних питань;
  • швидко виконувати розподіл дзвінків за встановленим алгоритмом, за рахунок чого навантаження на всіх співробітників йде рівномірне та справедливе;
  • скоротити час очікування клієнтів на лінії;
  • створити комфортні умови для очікування відповіді на лінії для клієнтів.

Допомога з інтеграцією черг дзвінків

 

Дзвінки для бізнесу - інструмент, який неодмінно варто використовувати для розвитку будь-якої компанії. Завдяки такому підходу в плюсі залишаються всі: власник компанії за рахунок стабільного збільшення прибутку, співробітники за рахунок справедливого розподілу робочого навантаження, клієнти через отримання відповідей на свої питання та розуміння своєї цінності для компанії.Спеціалісти iPtel допоможуть та проконсультють вас по будь яких питаннях пов'язаних з чергою дзвінків.

Наші продукти

Керування чергою дзвінків
Автообзвін
UAH 1200.00
UAH 1000.00
Читати ще
Керування чергою дзвінків
IP АТС
UAH 70.00
UAH 50.00
Читати ще
Керування чергою дзвінків
CRM
UAH 250.00
UAH 200.00
Читати ще

Також цікаво

Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
25.07.2023
Пропущені виклики в телеграм: як налаштувати повідомлення?
Майже кожен бізнес має справу з телефонними розмовами: пошук клієнтів, їх інформування, робота з партнерами та постачальниками майже повсюди відбувається за допомогою телефону. Водночас чимало компаній використовують цілі підрозділи для здійснення пр...
Читати ще
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
30.07.2023
Інноваційні інструменти для контролю дзвінків
Сучасні технології дозволяють спростити контроль дзвінків та підвищити якість роботи співробітників, що відповідають за здійснення дзвінків. Сервіси розпізнавання мовлення та аналітики розмов - це ефективний інструмент для бізнесу. Як це було рані...
Читати ще
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
24.10.2023
Розподіл дзвінків на віддаленій роботі: як ефективно працювати з клієнтами за допомогою телефонних технологій
Телефон залишається чи не найголовнішим каналом комунікації з клієнтами: попри наявність різноманітних месенджерів та онлайн-форм зв'язку, спілкування голосом у більшості клієнтів залишається у пріоритеті. А як бути, якщо частина вашого колект...
Читати ще
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
31.10.2023
SaaS: що це таке, і як такі продукти використовувати у бізнес-телефонії
Високі технології та діджитал-рішення для бізнесу сьогодні стали обов'язковою умовою розвитку. Доволі часто розробники пропонують неймовірно точні, високоефективні продукти, і не тільки у форматі стандартного програмного забезпечення, а й у вигля...
Читати ще
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
10.11.2023
CRM для колл-центру та вбудованої телефонії: як отримати найкращий продукт для вашого бізнесу
CRM - це одне з найкращих рішень для бізнесів, зацікавлених у залученні, утриманні та підвищенні лояльності клієнтів. Сам термін CRM означає customer relations management, тобто управління відносинами з клієнтом. Саме такі програмні рішення варто зал...
Читати ще