Найкраща система керування клієнтськими відносинами для сфери
Якщо хочете, щоб ваші пацієнти завжди залишалися з вами на зв’язку, обирайте рішення IPTel: інтеграція Doctor Eleks та телефонії в нас — найпотужніша.
охорони здоров’я, Doctor Eleks, відтепер здобуває нові можливості!
Універсальне технічне рішення для комунальних та приватних клінік, аптек та кабінетів косметології, Doctor Eleks, має чимало переваг. Однак IPTel може зробити цю CRM ще кращою!
Завдяки інтеграції Doctor Eleks та телефонії IPTel, ви отримуєте одразу кілька важливих функцій, які дотепер були відокремлені та забирали час, сили та кошти для імплементації
Вам більше не потрібно використовувати окремо телефони, месенджери та CRM для негайного зв’язку з клієнтами: інтегрована телефонія в Doctor Eleks одразу дає можливість дзвонити клієнтам з картки пацієнта чи просто завдяки кліку по поп-ап повідомленню про дзвінок чи запит.
2. Інтегруйте телефонію із запитами callback на сайті клініки чи кабінету
Якщо ви хочете підвищити лояльність пацієнтів, не ігноруйте їх запити на дзвінок. Завдяки телефонії IPTel, всі запити клієнтів будуть миттєво доходити до вас у Doctor Eleks та ви зможете одразу реагувати на них зворотнім дзвінком.
3. Застосовуйте телефонію для внутрішніх комунікацій
Бути завжди на зв’язку зі своїми колегами дуже важливо, особливо для сфери охорони здоров’я. Завдяки інтегрованій телефонії IPTel ви зможете негайно проконсультуватися з іншими спеціалістами під час прийому, подати запит на результати обстежень чи з’ясувати, чи є в аптеці при клініці потрібні ліки. Турбота про пацієнта та миттєвий контакт з іншими підрозділами клініки поєднуються в інтегрованому рішенні від IPTel.
4. Аналізуйте, як проходить спілкування між вашими співробітниками та пацієнтами
Найкращі інструменти телефонної аналітики доступні в інтеграції. Записуйте розмови, відстежуйте час розмови, кількість прийнятих чи пропущених викликів, миттєво аналізуйте показники по підрозділах та приймайте вірні рішення для розвитку клієнтського сервісу.
5. Користуйтеся автоматизацією вищого рівня
- Налаштовуйте сповіщення про призначені візити до лікарів, скасовані візити, перенесені тощо.
- Застосовуйте автовідповідач для підвищення довіри клієнтів, що телефонують в неробочий час.
- Налаштовуйте автоматичні сценарії черг, розподілу дзвінків, автоматичних дзвінків з IVR.
- Зменшуйте витрати на робочий час адміністраторів та звільніть час фахівців: розумне налаштування переадресації та автовідповідачі знизять навантаження на ваш персонал.
Завдяки єдиному простору вашої CRM Doctor Eleks та засобів телефонії ви зможете налаштувати роботу адміністраторів, секретарів, операторів дзвінків у режимі справжнього кол-центру зі скриптами розмов, записом, налаштуваннями розподілення дзвінків чи автоматичним обдзвонюванням.
- Застосування для бізнесів в медичній та фармацевтичній галузях різного рівня з можливістю масштабування
- Найширший спектр послуг телефонії, інтегрованих в CRM
- Ефективність з перших днів застосування
- Навчання персоналу та налагодження та застосування індивідуальних налаштувань — включено до послуги
- Постійна технічна та консультаційна підтримка від наших фахівців
- Якісний зв’язок для офісу, клініки, мобільних телефонів співробітників, віддалених співробітників
- Кастомні рішення з інтеграції під потреби кожного клієнта: ми докладаємо зусилля, щоб ви отримали всі функції, що призведуть ваш бізнес до успіху та процвітання.
Найвищий рівень медичної допомоги для ваших пацієнтів — за допомогою
інтеграції Доктор Eleks та телефонії від IPTel!