0 800 756 777
Функціонал

Інтеграція провідних сервісів хмарної телефонії IPTel та Doctor Eleks – нарощуємо ефективність CRM для вашого доброубут

image not found

Хочете зробити власну CRM Doctor Eleks ще зручнішою для співробітників та ефективною з погляду клієнтського сервісу? Інтегруйте провідні засоби телефонії від IPTel: разом функціонал CRM та можливість покращення комунікації з клієнтами дають неймовірні результати. Лояльні та задоволені клієнти, швидка та невпинна операційна діяльність компанії, покращені показники продажів — це все пропонує інтеграція Doctor Eleks та телефонії IPTel.
 

зміст

Ключові можливості
Найкращі інструменти для миттєвого зв’язку з клієнтами — вже у вашій CRM
Вбудована телефонія дає змогу відповідати на дзвінки, зв’язуватися з клієнтом просто в єдиному інтерфейсі та відправляти повідомлення, не покидаючи CRM. Економте свій час та не втрачайте клієнтів через затримки комунікації. Дзвінки в один клік (click-to-call), миттєвий доступ до картки клієнта - все для зручності вашого персоналу
Внутрішня комунікація в компанії — на найвищому рівні
Майте надійні канали зв’язку зі своїми співробітниками та використовуйте їх якнайкраще. Сповіщення, телефонні дзвінки, внутрішні чати та месенджери — все це можна налаштувати в інтеграції Doctor Eleks та телефонії.
Аналітика для кращих стратегій
Отримуйте миттєві дані щодо ефективності продзвонів, телефонних перемовин, сповіщень. Аналізуйте їх та покращуйте власний сервіс, керуйте персоналом та його навантаженням, розробляйте стратегії подальшої комунікації завдяки точним та детальним аналітичним даним.
Автоматизація телефонних комунікацій за найсучаснішими стандартами
З інтеграцією від IPTel ви зможете розвантажити персонал та впровадити бездоганну комунікацію в автоматичному режимі: сповіщення по email та SMS, автообдзвонювання за окремими сценаріями, голосові помічники та автоінформатори значно спрощують роботу.

Найкраща система керування клієнтськими відносинами для сфери
охорони здоров’я, Doctor Eleks, відтепер здобуває нові можливості!

Якщо хочете, щоб ваші пацієнти завжди залишалися з вами на зв’язку, обирайте рішення IPTel: інтеграція Doctor Eleks та телефонії в нас — найпотужніша.
Універсальне технічне рішення для комунальних та приватних клінік, аптек та кабінетів косметології, Doctor Eleks, має чимало переваг. Однак IPTel може зробити цю CRM ще кращою!
Завдяки інтеграції Doctor Eleks та телефонії IPTel, ви отримуєте одразу кілька важливих функцій, які дотепер були відокремлені та забирали час, сили та кошти для імплементації
Як це працює? 1. Встановлюйте хмарну телефонію та користуйтеся нею просто в CRM
Вам більше не потрібно використовувати окремо телефони, месенджери та CRM для негайного зв’язку з клієнтами: інтегрована телефонія в Doctor Eleks одразу дає можливість дзвонити клієнтам з картки пацієнта чи просто завдяки кліку по поп-ап повідомленню про дзвінок чи запит.
2. Інтегруйте телефонію із запитами callback на сайті клініки чи кабінету
Якщо ви хочете підвищити лояльність пацієнтів, не ігноруйте їх запити на дзвінок. Завдяки телефонії IPTel, всі запити клієнтів будуть миттєво доходити до вас у Doctor Eleks та ви зможете одразу реагувати на них зворотнім дзвінком.
3. Застосовуйте телефонію для внутрішніх комунікацій
Бути завжди на зв’язку зі своїми колегами дуже важливо, особливо для сфери охорони здоров’я. Завдяки інтегрованій телефонії IPTel ви зможете негайно проконсультуватися з іншими спеціалістами під час прийому, подати запит на результати обстежень чи з’ясувати, чи є в аптеці при клініці потрібні ліки. Турбота про пацієнта та миттєвий контакт з іншими підрозділами клініки поєднуються в інтегрованому рішенні від IPTel.
4. Аналізуйте, як проходить спілкування між вашими співробітниками та пацієнтами
Найкращі інструменти телефонної аналітики доступні в інтеграції. Записуйте розмови, відстежуйте час розмови, кількість прийнятих чи пропущених викликів, миттєво аналізуйте показники по підрозділах та приймайте вірні рішення для розвитку клієнтського сервісу.
5. Користуйтеся автоматизацією вищого рівня
  • Налаштовуйте сповіщення про призначені візити до лікарів, скасовані візити, перенесені тощо.
  • Застосовуйте автовідповідач для підвищення довіри клієнтів, що телефонують в неробочий час.
  • Налаштовуйте автоматичні сценарії черг, розподілу дзвінків, автоматичних дзвінків з IVR.
  • Зменшуйте витрати на робочий час адміністраторів та звільніть час фахівців: розумне налаштування переадресації та автовідповідачі знизять навантаження на ваш персонал.
6. Облаштуйте власний цифровий кол-центр
Завдяки єдиному простору вашої  CRM Doctor Eleks та засобів телефонії ви зможете налаштувати роботу адміністраторів, секретарів, операторів дзвінків у режимі справжнього кол-центру зі скриптами розмов, записом, налаштуваннями розподілення дзвінків чи автоматичним обдзвонюванням. Як це працює? Переваги інтеграції Doctor Eleks та телефонії
  • Застосування для бізнесів в медичній та фармацевтичній галузях різного рівня з можливістю масштабування
  • Найширший спектр послуг телефонії, інтегрованих в CRM
  • Ефективність з перших днів застосування
  • Навчання персоналу та налагодження та застосування індивідуальних налаштувань — включено до послуги
  • Постійна технічна та консультаційна підтримка від наших фахівців
  • Якісний зв’язок для офісу, клініки, мобільних телефонів співробітників, віддалених співробітників
  • Кастомні рішення з інтеграції під потреби кожного клієнта: ми докладаємо зусилля, щоб ви отримали всі функції, що призведуть ваш бізнес до успіху та процвітання.
Переваги інтеграції Doctor Eleks та телефонії

Найвищий рівень медичної допомоги для ваших пацієнтів — за допомогою

                            інтеграції Доктор Eleks та телефонії від IPTel!

Запитання і відповіді

В: Ми зберігаємо всі контакти та телефонні номери, навіть більше, з IPTel ви зможете заповнювати картки пацієнтів розширеною інформацією про контакти, історію дзвінків та звернень.
В: Покладіться на нас: ми не лише впровадимо технічні рішення для інтеграції вашої CRM з нашою телефонією, а й навчимо ваш персонал користуватися новими можливостями
В: Як тільки ви подасте заявку на підключення, наші фахівці візьмуться до роботи. Ми розробимо індивідуальне рішення та впровадимо його якнайшвидше.
В: Ми маємо вже напрацьовані алгоритми та рішення саме під API цієї CRM, а кількість клієнтів, що вже скористалися можливостями нашої інтеграції, налічується десятками.

Залишайтеся в тренді

Підпишіться на нашу email-розсилку, щоб дізнаватися першими про нові статті та інсайти.

alert icon
Можливості використання телефонії з Doctor Eleks Зображення № 1

Кол-центр

UAH 120.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Doctor Eleks Зображення № 2

Автообзвін

UAH 1200.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Doctor Eleks Зображення № 3

CRM

UAH 250.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше
Можливості використання телефонії з Doctor Eleks Зображення № 4

Автоінформатор

UAH 2500.00

14 днів безкоштовно

Дізнатись більше

Статті за категоріями:

Попередня стаття

CRM для eCommerce: як оптимізувати бізнес-процеси інтернет-магазину

Наступна стаття

Вбудована інтеграція сучасних інструментів цифрової телефонії IPTel з CRM Uspacy

Опишіть вашу проблему, і ми допоможемо вам якнайшвидше
Недійсне ім'я alert icon
Введіть правильний номер alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Залиште заявку, і ми допоможемо вам обрати додаток під ваші потреби

Після отримання вашого запиту ми зв'яжемося з вами якомога швидше.

Недійсне ім'я alert icon
Недійсний телефон alert icon
alert icon
succesfull request icon
Дякуємо за запит!

Ми отримали ваш запит і відповімо електронною поштою або WhatsApp якомога швидше.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Готові вирішити ваше завдання! 🚀

Дякуємо за звернення! Наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом, щоб допомогти знайти оптимальне рішення.

А поки подивіться, як ми вже змінили бізнеси інших компаній, — реальні кейси тут.

Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз

Дякуємо за підписку!

Тепер ви отримуватимете найцікавіше про оптимізацію витрат, покращення роботи кол-центрів та ефективні лайфгаки для комунікації з клієнтами.

Без спаму — лише користь. Чекайте на перший лист! 📩
Щось пішло не так!

Під час надсилання форми сталася помилка, спробуйте ще раз