Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Інтеграція провідних сервісів хмарної телефонії IPTel та Doctor Eleks – нарощуємо ефективність CRM для вашого доброубут

Інтеграція з Doctor Eleks

Хочете зробити власну CRM Doctor Eleks ще зручнішою для співробітників та ефективною з погляду клієнтського сервісу? Інтегруйте провідні засоби телефонії від IPTel: разом функціонал CRM та можливість покращення комунікації з клієнтами дають неймовірні результати. Лояльні та задоволені клієнти, швидка та невпинна операційна діяльність компанії, покращені показники продажів — це все пропонує інтеграція Doctor Eleks та телефонії IPTel.
 
Ключові можливості
Найкращі інструменти для миттєвого зв’язку з клієнтами — вже у вашій CRM
Вбудована телефонія дає змогу відповідати на дзвінки, зв’язуватися з клієнтом просто в єдиному інтерфейсі та відправляти повідомлення, не покидаючи CRM. Економте свій час та не втрачайте клієнтів через затримки комунікації. Дзвінки в один клік (click-to-call), миттєвий доступ до картки клієнта - все для зручності вашого персоналу
Внутрішня комунікація в компанії — на найвищому рівні
Майте надійні канали зв’язку зі своїми співробітниками та використовуйте їх якнайкраще. Сповіщення, телефонні дзвінки, внутрішні чати та месенджери — все це можна налаштувати в інтеграції Doctor Eleks та телефонії.
Аналітика для кращих стратегій
Отримуйте миттєві дані щодо ефективності продзвонів, телефонних перемовин, сповіщень. Аналізуйте їх та покращуйте власний сервіс, керуйте персоналом та його навантаженням, розробляйте стратегії подальшої комунікації завдяки точним та детальним аналітичним даним.
Автоматизація телефонних комунікацій за найсучаснішими стандартами
З інтеграцією від IPTel ви зможете розвантажити персонал та впровадити бездоганну комунікацію в автоматичному режимі: сповіщення по email та SMS, автообдзвонювання за окремими сценаріями, голосові помічники та автоінформатори значно спрощують роботу.

Найкраща система керування клієнтськими відносинами для сфери
охорони здоров’я, Doctor Eleks, відтепер здобуває нові можливості!

Якщо хочете, щоб ваші пацієнти завжди залишалися з вами на зв’язку, обирайте рішення IPTel: інтеграція Doctor Eleks та телефонії в нас — найпотужніша.
Універсальне технічне рішення для комунальних та приватних клінік, аптек та кабінетів косметології, Doctor Eleks, має чимало переваг. Однак IPTel може зробити цю CRM ще кращою!
Завдяки інтеграції Doctor Eleks та телефонії IPTel, ви отримуєте одразу кілька важливих функцій, які дотепер були відокремлені та забирали час, сили та кошти для імплементації
Як це працює?
Як це працює?
1. Встановлюйте хмарну телефонію та користуйтеся нею просто в CRM
Вам більше не потрібно використовувати окремо телефони, месенджери та CRM для негайного зв’язку з клієнтами: інтегрована телефонія в Doctor Eleks одразу дає можливість дзвонити клієнтам з картки пацієнта чи просто завдяки кліку по поп-ап повідомленню про дзвінок чи запит.
2. Інтегруйте телефонію із запитами callback на сайті клініки чи кабінету
Якщо ви хочете підвищити лояльність пацієнтів, не ігноруйте їх запити на дзвінок. Завдяки телефонії IPTel, всі запити клієнтів будуть миттєво доходити до вас у Doctor Eleks та ви зможете одразу реагувати на них зворотнім дзвінком.
3. Застосовуйте телефонію для внутрішніх комунікацій
Бути завжди на зв’язку зі своїми колегами дуже важливо, особливо для сфери охорони здоров’я. Завдяки інтегрованій телефонії IPTel ви зможете негайно проконсультуватися з іншими спеціалістами під час прийому, подати запит на результати обстежень чи з’ясувати, чи є в аптеці при клініці потрібні ліки. Турбота про пацієнта та миттєвий контакт з іншими підрозділами клініки поєднуються в інтегрованому рішенні від IPTel.
4. Аналізуйте, як проходить спілкування між вашими співробітниками та пацієнтами
Найкращі інструменти телефонної аналітики доступні в інтеграції. Записуйте розмови, відстежуйте час розмови, кількість прийнятих чи пропущених викликів, миттєво аналізуйте показники по підрозділах та приймайте вірні рішення для розвитку клієнтського сервісу.
5. Користуйтеся автоматизацією вищого рівня
  • Налаштовуйте сповіщення про призначені візити до лікарів, скасовані візити, перенесені тощо.
  • Застосовуйте автовідповідач для підвищення довіри клієнтів, що телефонують в неробочий час.
  • Налаштовуйте автоматичні сценарії черг, розподілу дзвінків, автоматичних дзвінків з IVR.
  • Зменшуйте витрати на робочий час адміністраторів та звільніть час фахівців: розумне налаштування переадресації та автовідповідачі знизять навантаження на ваш персонал.
6. Облаштуйте власний цифровий кол-центр
Завдяки єдиному простору вашої  CRM Doctor Eleks та засобів телефонії ви зможете налаштувати роботу адміністраторів, секретарів, операторів дзвінків у режимі справжнього кол-центру зі скриптами розмов, записом, налаштуваннями розподілення дзвінків чи автоматичним обдзвонюванням.
Переваги інтеграції Doctor Eleks та телефонії
Переваги інтеграції Doctor Eleks та телефонії
  • Застосування для бізнесів в медичній та фармацевтичній галузях різного рівня з можливістю масштабування
  • Найширший спектр послуг телефонії, інтегрованих в CRM
  • Ефективність з перших днів застосування
  • Навчання персоналу та налагодження та застосування індивідуальних налаштувань — включено до послуги
  • Постійна технічна та консультаційна підтримка від наших фахівців
  • Якісний зв’язок для офісу, клініки, мобільних телефонів співробітників, віддалених співробітників
  • Кастомні рішення з інтеграції під потреби кожного клієнта: ми докладаємо зусилля, щоб ви отримали всі функції, що призведуть ваш бізнес до успіху та процвітання.

Найвищий рівень медичної допомоги для ваших пацієнтів — за допомогою

                            інтеграції Доктор Eleks та телефонії від IPTel!

Запитання і відповіді

В: Ми зберігаємо всі контакти та телефонні номери, навіть більше, з IPTel ви зможете заповнювати картки пацієнтів розширеною інформацією про контакти, історію дзвінків та звернень.
В: Покладіться на нас: ми не лише впровадимо технічні рішення для інтеграції вашої CRM з нашою телефонією, а й навчимо ваш персонал користуватися новими можливостями
В: Як тільки ви подасте заявку на підключення, наші фахівці візьмуться до роботи. Ми розробимо індивідуальне рішення та впровадимо його якнайшвидше.
В: Ми маємо вже напрацьовані алгоритми та рішення саме під API цієї CRM, а кількість клієнтів, що вже скористалися можливостями нашої інтеграції, налічується десятками.

Наші продукти

Також цікаво

Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
07.04.2023
Автоінформатор IPTel інтеграція з Bitrix24
Рутинна робота операторів, пов’язана з промовляння одного і того ж повідомлення, часто не виправдовує себе ні в продуктивності в співвідношенні часу і результату, ні в економічному плані в співвідношенні витрат і прибутку. Спростити поставлене...
Читати ще
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
23.01.2023
Статистика дзвінків - основа ефективної роботи вашої компанії
Ваші співробітники працюють із телефонними дзвінками, і ви хочете отримувати реальну картину їхньої ефективності? Вам хочеться розуміти, чи все йде за планом, і кожен співробітник отримує свою зарплату обґрунтовано? Ви знаєте, що завжди є спосіб покр...
Читати ще
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
23.01.2023
Запис дзвінків - деталізація даних телефонних дзвінків: розширюйте можливості телефонії для свого бізнесу
Телефонія для бізнесу — це більше, ніж мати телефонні номери та підтримувати високу якість зв’язку для спілкування з клієнтами. Сьогодні це потужний інструмент, який дозволяє власникам бізнесу працювати з важливими даними для формулювання...
Читати ще
Інтеграція з CRM
23.01.2023
Інтеграція з CRM
Телефонія та CRM це наріжне каміння будь-якого бізнесу, що прагне розвиватися в динаміці сучасності. Завдяки рішенням від IPTel ви можете не просто використовувати обидві ці технології, але й успішно інтегрувати їх. Ваша ефективність бізнесу зросте в...
Читати ще
Сценарії обробки вхідних дзвінків
23.01.2023
Сценарії обробки вхідних дзвінків
Професійний підхід помітний у деталях. До них, безперечно, належить ведення телефонних переговорів і, загалом, культура телефонних розмов, що забезпечується у компанії. Бажаєте, щоб клієнти розпізнавали ваш професіоналізм із першої секунди контакту з...
Читати ще