Інтеграція IP телефонії з Pipedrive — це створення віртуальної АТС, при якій всі дзвінки автоматично розподіляються між вільними операторами. Одночасно з прийняттям дзвінка співробітник компанії одразу ж бачить всі дані про клієнта. Якщо ж клієнт новий, то під нього автоматично створюється нова картка, яка буде поступово заповнюватися системою згідно розробленого алгоритму. При надходженні першого дзвінка від клієнта співробітник, який прийняв його в роботу, є відповідальним за дані, що будуть збережені в системі.
Крім того, завдяки ретельно продуманому інтерфейсу спеціального ПЗ при інтеграції IP телефонії з Pipedrive є можливість здійснювати якісний моніторинг активності співробітників, підрозділів компанії, аналізувати всі дзвінки та розмови теж в автоматичному режимі.
Наявність такої системи виключає необхідність знаходження співробітників безпосередньо в офісі. Тобто бізнес можна побудувати для розвитку навіть у віддаленому форматі. Головне — забезпечити доступ співробітника в системі телефонії, що зробити можна без технічно складних процедур і достатньо дешево.