Цей веб-сайт зберігає файли cookie на вашому комп’ютері. Ці файли cookie використовуються, щоб покращити роботу вашого веб-сайту та надати вам більш персоналізовані послуги як на цьому веб-сайті, так і через інші засоби масової інформації.
Щоб дізнатися більше про файли cookie, які ми використовуємо, див. Політика конфіденційності.

Ми не будемо відстежувати вашу інформацію, коли ви відвідуєте наш сайт. Але щоб відповідати вашим уподобанням, нам доведеться використовувати лише один крихітний файл cookie, щоб вас не просили зробити цей вибір знову.

Статистика і моніторинг

Деталізація дзвінків
Ця функція надає вам дані про тривалість викликів, їх кількість та іншу інформацію, яка може знадобитися для аналізу ефективності.
Дізнатись більше
Статистика дзвінків
Уся статистика збирається автоматично для ваших цілей. Налаштуйте статистику своїх дзвінків і миттєво отримуйте корисну інформацію.
Дізнатись більше
Аналітика дзвінків
Готові звіти про дзвінки у вашій компанії. Ця функція пропонує аналітичні інструменти, які економлять ваш час і надають необхідну інформацію.
Дізнатись більше
Панель супервайзера
Найзручніша функція для керівників колл-центру. Усі інструменти знаходяться в одному місці, щоб виконувати роботу керівника набагато ефективніше.
Дізнатись більше