Запис дзвінків, детальна статистика, білінг

Запис дзвінків, детальна статистика, білінгЗапис дзвінків, детальна статистика, білінг

 

Однією з можливостей, що входять в найширший функціонал IP-АТС Asterisk, є функція запису розмов. Вона дозволить вам не тільки записувати всі телефонні розмови, але і зберігати їх на сервері, при цьому прослухати записи можливо в будь-який час.

Ця функція є дуже корисною і потрібною;

з її допомогою можна проводити, наприклад, розслідування інцидентів. Взагалі, використання службою безпеки функції запису телефонних розмов дозволяє швидко обчислити і припинити випадки порушення трудового розпорядку, факти надходження погроз по телефону і т.д. Крім цього, запис телефонних розмов дозволяє вирішити й інші важливі завдання: контроль ненадійних працівників, якості роботи всіх співробітників, розгляд скарг клієнтів, прослуховування власних розмов самими співробітниками для вдосконалення навичок спілкування з клієнтами та ведення переговорів.

Сучасні офісні АТС, які пропонують провідні вендори, часто або не містять функції запису розмов або пропонують дорогі рішення. Всі IP-АТС, які впроваджує наша компанія ‘через коробки’ підтримують можливість запису і прослуховування всіх дзвінків зі зручного web-интерфеса або з файлів зберігаються на сервері, де встановлена ​​учрежденчеськая телефонна станція на базі Asterisk.

 

Можливості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *