Інтеграція з CRM системами

Сьогодні більшість компаній для більш ефективної роботи використовують CRM системи. Інтеграція з телефонією важливий чинник у формуванні позитивного досвіду клієнта від взаємодії з компанією.

Інтегрування CRM і внутрішньої АТС або Call-центру значно розширює можливості компанії по організації телефонного обслуговування клієнтів.

Завдання, які вирішує інтеграція:

  • Швидкий прийом і обробка дзвінків.
  • Автоматичне відкриття картки клієнта в інтерфейсі CRM
  • Автоматично набирати номери клієнта з інтерфейсу CRM (Дзвінок одним кліком миші)
  • Автоматичне створення суті CRM з вхідного дзвінка
  • Робота з записами розмов

Інтеграція Bitrix24 і IP-АТС Asterisk

Bitrix24 – є однією з найпопулярніших безкоштовних CRM в світі. Вже понад 1млн. компаній по всьому світу вибрали цю CRM. На жаль безкоштовного рішення для інтеграції IP-АТС з Bitrix24 поки не існує, проте деякі компанії створили досить бюджетні рішення для взаємодії Bitrix і Asterisk. ТОВ “Розумні рішення”  або Telefum дозволяють вирішити необхідний спектр завдань по інтеграції

  • Автоматичне створення лідів для невідомих номерів
  • Автоматичне відкриття картки клієнта в інтерфейсі CRM
  • Автоматично набирати номери клієнта з інтерфейсу CRM (Дзвінок одним кліком миші)
  • Автоматичне створення суті CRM з вхідного дзвінка
  • Автоматичне створення справ із записом розмови

Інтеграція Terrasoft і IP-АТС Asterisk

Компанія Terrasoft, є одним зі світових лідерів на ринку CRM систем. Наша компанія – офіційний партнер Terrasoft. Для інтеграції з Asterisk існує спеціальне програмне забезпечення – Terrasoft Asterisk Connector. Інтеграція Terrasoft з Asterisk дозволяє здійснювати:

  • Запуск бізнес-процесів у вікні оператора
  • Переклад дзвінка з переходом до заповненої картці виклику.
  • Реєстрація часу дзвінка, його тривалості та обробки.
  • Можливість автоматично набирати номери клієнта з інтерфейсу Terrasoft.
  • Картка дзвінка при вхідному і вихідному виклику.
  • Визначення клієнта по вхідному номеру.

Інтеграція amoCRM і IP-АТС Asterisk

AmoCRM є однією з популярних CRM на нашому ринку. Для інтеграції з Asterisk фахівцями amoCRM, був підготовлений спеціальний скрипт. Всі дії по налаштування здійснюються через консоль, тому краще довірити цю роботу нашим фахівцям

  • Здійснювати дзвінки клієнтам прямо з інтерфейсу amoCRM
  • Відображення картки клієнта при вхідному дзвінку
  • Можливість створити новий контакт при відсутності даного телефонного номера в системі (проводиться вручну при надходженні дзвінка від клієнта)
  • Вести облік всіх розмов з клієнтами (посилання на записи розмов зберігаються на сервері, на якому налаштований Asterisk, і відображаються в картках контактів в amoCRM)
  • Налаштувати автоматичну переадресацію на відповідального менеджера при вхідному дзвінку клієнта цього менеджера.

Інтеграція IP-АТС Asterisk з іншими CRM

Досить часто CRM системи створюються під певний бізнес процес. Можна побачити безліч рішень, які створені для певної галузі (медичні CRM, CRM для туристичних фірм, для агенств нерухомості, для хімчисток ітд.) Розробники подібних галузевих рішень, як правило створюють можливість для інтеграції з телефонією на базі Asterisk. Наші експерти допоможуть вам організувати зв’язку між системою взаємодії з кліетов і телефонією. На сьогоднішній день – це важлива умова, для процвітання бізнесу. Ми допоможемо вам вирішити такі завдання при підключенні телефонії до бізнес-систем:

  • Інтеграція Asterisk c SugarCRM, vTigerCRM, іншими галузевими системами
  • Створення скриптів для дзвінків з сайту
  • Консультація по найбільш ефективному впровадженню телефонії в вашу ІТ-структуруу
  • Інтеграція телефонії та 1с

Можливості

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *