ІКС - інфокомунікаційних система

Инфокоммуникационная платформа

Інфокомунікаційних платформа, скорочено ІКС - це IP-АТС або Call-центр з вбудованою CRM для телефонізації бізнесу в найкоротші терміни, яка дозволяє вирішити всі завдання по забезпеченню зв'язком Вашого офісу з мінімальними витратами і багатим набором сучасних можливостей. Оренда ІКС дозволить:

  • Поліпшити якість роботи співробітників
  • Приймати всі дзвінки і не втрачати клієнтів
  • Скоротити витрати на зв'язок
  • Вести облік клієнтів і статистику дзвінків
Замовити
single feature 01 1 1
Впровадження

1 день

від 400грн./ месяц

Можливості

voip connect icon 03 1

Голосове меню - IVR і голосова пошта

IVR, записане професійним диктором дозволить прискорити процес обробки дзвінків.

Детальніше
call center icon 08 1

Запис розмови

Це інструмент контролю якості обслуговування клієнтів. Можна записувати всі розмови, а також прослуховувати їх через зручний web-інтерфейс.

Детальніше
couter icon 04 1

Аналітика та статистика дзвінків

Система контролю і обліку дзвінків. Різні звіти для ефективних рішень. KPI по співробітниках.

Детальніше
voip connect icon 07 1

Використання багатоканальних SIP номерів

Дозволяє скоротити кількість пропущених викликів і економити на дзвінках.

Детальніше
pbx icon 01 1

Об'єднання філій в одну мережу

Дозволяє використовувати одну АТС для всіх філій, де-б вони не знаходилися.

Детальніше
couter icon 01 1

Будь-яка переадресація викликів

Комунікація з Вашою компанією стає простіше для клієнтів, співробітники витрачають менше часу на обробку дзвінків.

Детальніше
voip analytics icon 02 1

Конференц-зв'язок

Для проведення групових обговорень, нарад або переговорів. Організуйте конференції через зручний інтерфейс.

Детальніше
voip analytics icon 06 1

Інтеграція з CRM

Інтеграція з бізнес додатками: CRM Bitrix 24, AmoCRM, 1C ... Робіть більше продажів. Дозволяє підвищити лояльність клієнтів.

Детальніше
pbx icon 02 1

Економія на міжнародних дзвінках

Тарифи на міжнародні дзвінки у VoIP провайдерів значно дешевше. Ми допоможемо підібрати найбільш вигідного для Вас оператора зв'язку.

Детальніше
pbx icon 04 1

Економія на мобільному зв'язку

Використання спеціальних пристроїв GSM-шлюзів, і правил розподілу дзвінків дозволяє істотно скоротити витрати на стільниковий зв'язок.

Детальніше
call center icon 06 1

Навчання співробітників

Ви можете прослуховувати розмови Ваших співробітників в онлайн режимі і робити їм підказки нечутні для клієнтів.

Детальніше
voip analytics icon 06 1

Вбудована CRM для хмарних рішень

Вбудована CRM система, дозволяє вести базу клієнтів. Зручний пошук, фільтрація і детальна інформація по кожному з клієнтів.

Детальніше

Схема підключення

Ціни

Аренда АТС
800 грн./місяць
ІКС-1
  • До 7ми співробітників
  • Статистика дзвінків
  • Аудіо записи розмов
  • Вбудована міні-СRM
  • Підключеня оператора зв’язку
  • Налаштування черг дзвінків
  • Переадрисація двінків
  • Технічна підтримка
  • Не потрібно купувати сервер
Аренда IP-АТС
1300 грн./місяць
ІКС-2
  • До 25 співробітників
  • Статистика дзвінків
  • Аудіо записи розмов
  • міні-СRM
  • Підключеня оператора зв’язку
  • Налаштування черг дзвінків
  • Переадрисація двінків
  • Технінка підтримка
  • Не потрібно купувати сервер
Оренда IP-АТС
2800 грн./місяць
ІКС-3
  • До 40 співробітників
  • Статистика дзвінків
  • Аудіо записи розмов
  • Міні-CRM
  • Підключення операторів зв'язку
  • Налаштування черги викликів
  • Переадресація дзвінків
  • Технічна підтримка
  • Не потрібно купувати сервер
Купити IP АТС
Від 9000 грн.
IP АТС для Підприємств
  • До 250 співробітників
  • Статистика співробітників
  • Інтергація з аналоговими АТС
  • Інтергація з аналоговими АТС Підключеня Е1 транків
  • Аудіо записи розмов
  • Налаштування черг дзвінків
  • Підключення GSM-шлюзу
  • Технічна підтримка
  • Інтеграція з CRM

Питання та відповіді

Так, це часто використовувана схема. Asterisk встановлюється між оператором телефонії та аналогової АТС. Найчастіше підключення до оператора і до АТС проводиться по потоку Е1. Всі дзвінки, які будуть проходити через Asterisk, будуть записуватися і оброблятися за правилами IP-АТС.

Виходячи з нашої практики впровадження стандартного рішення займає до 5 днів при установки версії коробочки. І до 2 днів для хмарних (оренда) рішень.

Так можна. Ми можемо встановити Asterisk і всі необхідні пакети на ваш VPS, віртуальну машину або наявний сервер або комп’ютер. Також ви можете орендувати у нас хмарне рішення.

Все залежить від розподілу дзвінків конкретно у вашій компанії. Ми підбираємо найбільш підходящих операторів, по співвідношенню ціна / якість.

Так можливо, ми встановимо спеціальне обладнання – VoIP FXO шлюз для підключення аналогової лінії до IP-АТС.

Кожен активний розмова займає приблизно 100Kбіт / c смуги пропускання. Тобто каналу в 10 Мбіт / с вистачить для 10 одночасних розмов. Також має сенс знати, що затримка в каналі не повинна перевищувати 50ms. І варіація затримки jitter – не більше 40 ms. Відсоток втрати пакетів в мережі – не більше 0,5%.