FAQ

У нас є аналогова АТС. Можна зберегти абонентів і аналогові телефони? Чи будуть в такому випадку записуватися дзвінки?

Так, це часто використовувана схема. Asterisk встановлюється між оператором телефонії та аналогової АТС. Найчастіше підключення до оператора і до АТС проводиться по потоку Е1. Всі дзвінки, які будуть проходити через Asterisk, будуть записуватися і оброблятися за правилами IP-АТС.

Скільки часу займають всі роботи?

Виходячи з нашої практики впровадження стандартного рішення займає до 5 днів при установки версії коробочки. І до 2 днів для хмарних (оренда) рішень.

Чи можна не купувати сервер або комп’ютер?

Так можна. Ми можемо встановити Asterisk і всі необхідні пакети на ваш VPS, віртуальну машину або наявний сервер або комп’ютер. Також ви можете орендувати у нас хмарне рішення.

Якого оператора зв’язку Ви підключаєте?

Все залежить від розподілу дзвінків конкретно у вашій компанії. Ми підбираємо найбільш підходящих операторів, по співвідношенню ціна / якість.

Ми хочемо переключитися на IP-телефонію, але зберегти номер від аналогового оператора, чи можливо це?

Так можливо, ми встановимо спеціальне обладнання – VoIP FXO шлюз для підключення аналогової лінії до IP-АТС.

Які характеристики інтернет підключення достатні для хорошої якості зв’язку IP-телефонії

Кожен активний розмова займає приблизно 100Kбіт / c смуги пропускання. Тобто каналу в 10 Мбіт / с вистачить для 10 одночасних розмов. Також має сенс знати, що затримка в каналі не повинна перевищувати 50ms. І варіація затримки jitter – не більше 40 ms. Відсоток втрати пакетів в мережі – не більше 0,5%.