Автообзвін

Автоматичний вихідний обдзвін

Автообзвон - це додаток для автоматичного обдзвону клієнтів / покупців за списком.
Це компонент бізнес телефонії, який за списком телефонних номерів здійснює автоматичний дозвон і програє звуковий файл або з'єднує з оператором (співробітником) в режимі реального часу. Дозволяє вам здійснювати дзвінки в автоматичному (без участі операторів) або напівавтоматичному режимі. Допомагає оптимізувати завдання здійснення однотипних дзвінок, прискоривши роботу компанії і скоротити витрати на здійснення дзвінків.

  • Співробітники не витрачають часу на набір номера і очікування відповіді клієнта
  • Співробітники дзвонять строго за розкладом по базі, яку завантажив керівник
  • Холодних продажів по телефону стає більшесовершении звонков.
  • Співробітники не роблять перерв між дзвінками
  • Керівник бачить і управляє обзвоном клієнтів в реальному часі
  • Дозволяє доручити рутинну роботу комп'ютеру
3 дні безкоштовно
Autophone 1

Функціонал

call center icon 07 1

Вихідний дзвінки без участі оператора

Надання вже існуючим клієнтам деякою інформацією індивідуального (наприклад дзвінки боржників і промовляння суми) або загального характеру (наприклад повідомлення про технічні роботах)

Узнать больше
voip drive icon 07 1

Обзвон з резервуванням оператора

Оператор закріплюється системою ще до початку виклику. В цьому режимі співробітник просто чекає з'єднання з клієнтом. При цьому можна попередньо показати картку клієнта, для підготовки до майбутнього дзвінку.

Узнать больше
voip office icon 06 1

Предективні обдзвони

Оператор підключається до виклику, тільки в той момент, коли клієнт відповів. Дзвінок ініціюється на підставі різних параметрів, що критеріїв, система сама вибирає зі списку обдзвону номер абонента,

Узнать больше
voip analytics icon 06 1

Графічний web-інтерфейс для управління

Додаток має зручний графічний web-інтерфейс для управління. Супервайзер Call-центру в онлайн режимі може контролювати роботу операторів, спостерігати за динамікою змін і оцінювати ефективність роботи.

Узнать больше
call center icon 02 1

Попередній перегляд картки клієнта

При надходженні дзвінка на моніторі співробітника спливає картка дзвінка з повною інформацією про клієнта. Він не витрачає час клієнта і відразу починає обслуговування.

Узнать больше
voip office icon 04 1

Завантаження списку клієнтів з різних джерел

З файлу формату excel, в разі необхідності є можливість доопрацювання додатка для інтеграції з CRM або базою даних

Узнать больше
couter icon 04 1

Звіти о дзвінках

Організуйте роботу вашої компанії, спираючись на вимірні показники обслуговування клієнтів і роботи співробітників. Система містить звіти про вчинені і пропущені дзвінки, можливість фільтрувати звіти за датою, завданнями, вивантажувати в excel.

Узнать больше
service icon 04 1

Як передзвонити.

Клієнт попросив передзвонити? Система автоматично зробить дзвінок в зазначений час або нагадає про необхідність передзвонити.

Узнать больше
voip analytics icon 02 1

Управління правами

У додатку є 3 рівня безпеки, для керування правами користувачів, операторів та адміністраторів.

Узнать больше
voip analytics icon 06 1

Інтеграція з CRM

Інтеграція з бізнес додатками дозволить відкривати картку клієнта з вашої CRM, а це збільшить обсяг продажів

Узнать больше
voip drive icon 07 1

визначення автовідповідачів

Система визначає до 90% автовідповідачів і може не направляти ці дзвінки на співробітників, що дозволяє економити час і гроші.

Узнать больше
voip drive icon 02 1

Cценарій розмови

Заздалегідь підготовлений скрипт обдзвону, який доступний оператору під час дзвінка дозволяє співробітнику легко вести розмову від вітання до укладення угоди.

Узнать больше

Автообзвон - як це працюєце збільшить обсяг продажів.

КРОК 1

Створення компанії обдзвонуСтворюйте окрему компанію для конкретного завдання: інформування, опитування, холодні дзвінки.

Вибирайте режим обдзвону: зі співробітником або за допомогою робота автоінформатора.

Налаштуйте час дзвінків, число спроб дозвону, паузи між спробами. Додайте статуси завершення дзвінків.

КРОК 2

Завантаження списку

Завантажте список контактів для обдзвону з файлу excel, разом з додатковими полями, такими, як ПІБ, переваги, місто.

Ви можете додавати необмежену кількість полів, які будуть видні оператору під час розмови з лідом.

КРОК 3

Налаштування сценарію дзвінкаВибирайте питання, які співробітник задасть під час дзвінка, інформація буде доступна оператору.

Щоб полегшити роботу менеджерів, можна скласти свій алгоритм холодних вихідних дзвінків, яким зручно користуватися під час бесіди.

КРОК 4

Работа

Далі система все робить сама!

Додзвонюється до клієнта зі списку і з'єднує з вільним співробітником.
Ви бачите в реальному часі, як йде дзвінки, і можете управляти його ходом.

КРОК 5

Оцінка результатів обдзвону

Після завершення обдзвону, ви можете експортувати результати для аналізу і обробки в Excel.

Автоматичні дзвінки

Автоматичний дзвінки клієнтів дозволяє швидко проінформувати велику кількість лояльних покупців про нові пропозиції, що вводяться послугах по телефону, а також обдзвонити клієнтів. Обзвон клієнтів по телефону в автоматичному режимі можливий за допомогою спеціальної послуги «Автообзвон

Автообзвон абонентів: переваги послуги

Для тих компаній, у яких немає власного колл-центру, проте є необхідність періодично повідомляти власним клієнтам про нові послуги, акції, інформувати про заходи, що проводяться, про наявність боргу, система автодозвону є оптимальним рішенням.

Слід врахувати, що система автообзвона може застосовуватися в будь-якій сфері бізнесу для оповіщення клієнтів про будь-якої необхідної інформації, а також створення індивідуального голосового меню, який передбачає вибір відповіді абонента. Найбільш затребуваним дзвінки боржників є для банків, колекторських агентств, автосалонів, фітнес-центрів, медичних закладів, салонів краси, шкіл, дошкільних закладів і т.д. Крім цього дана система автоматичного дозвону дозволяє легко, швидко проводити різні маркетингові соціологічні опитування.

Asterisk автообзвон клієнтів дозволяє:

  • Интегрирование с базой CRM для использования телефонной базы клиентов и создания необходимых записей-заявок в системе;
  • Впровадження результатів - ви можете експортувати і імпортувати записи дзвінків у власну базу;
  • Можливість маршрутизації системи - створення максимальної кількості вихідних ліній для запобігання перезагруженності телефонної лінії;
  • Телефонувати по телефону в зазначений час - ви можете створювати власний розклад дзвінків клієнтам, а також вказувати час початку і кінця телефонної кампанії;
  • Багаторазові дзвінки - в разі недозвона клієнту, система буде передзвонювати абоненту вказану кількість разів.

<p style="text-align: justify;"Система автоматичного дозвону на базі хмарної АТС дозволяє оптимізувати роботу як невеликого стартапу, так і великого бізнесу і цілої корпорації.

Впровадження автообзвона від «IPtel»

Обзвон клієнтів автоматично по власній базі клієнтів (боржників) дозволяє істотно заощадити час, ресурси компанії. Адже навіть наявність власного call-центру не завжди дозволяє правильно організувати дзвінки клієнтських баз: ручний набір номера телефонів, довге очікування дзвінка, часто тривалі розмови з клієнтами не дозволяють в стислі терміни здійснити інформування по вказаній базі телефонних номерів. За допомогою налаштування автоматичного обдзвону боржників і клієнтів від компанії «IPtel» система буде сама здійснювати дзвінки за вказаним заздалегідь алгоритму дій.

Наша компанія здійснює настройку системи автообзвона по Україні, адже, замовляючи послугу на нашому сайті, ви отримуєте:

  • Многозадачну систему, здатну обробляти великий обсяг інформації;
  • Максимальну швидкість обдзвону - до декількох тисяч дзвінків на годину;
  • Персоналізацію робота, можливість надати необхідне голосом;
  • Налаштування будь-яких сценаріїв для телефонного дзвінка;
  • Повна аналітика дзвінків.

Замовивши систему автообзвона в «IPtel», ви отримуєте можливість продавати, повідомляти, опитувати і підтримувати лояльність власних клієнтів!