Asterisk – коммуникационная платформа 21 века

Asterisk - майбутнє телефонії

Asterisk - це програма, яка перетворює комп'ютер на сервер комунікацій (IP АТС, центр обробки дзвінків, контакт центр, систему автообвзона і не тільки). Asterisk дозволяє розробникам створювати голосові і відео програми для бізнесу. Такі, як офісні телефонні системи, рішення для call центрів, системи автообвзона, які дозволяють вирішити комунікаційні завдання сучасних компаній. На сьогоднішній день 18% світових бізнес комунікацій використовують продукти і рішення на базі платформи Asterisk. Мільйони компаній по всьому світу вибрали Asterisk для побудови своїх інфокомунікаційних систем, так як цей фреймворк:

  • Багатофункціональний
  • Масштабований
  • Сумісний з аналоговою телефонією
  • Розповсюджується по вільної ліцензії
Asterisk
service icon 04 1

Серверів в Світі

2000000
service icon 02 1

Учасників Товариства

86000
voip office icon 08 1

Країн

170
Создание Call-центров

Нових користувачів у рік

1300000

IP телефонія Asterisk - надійний помічник для бізнесу

Для невеликих і великих компаній питання впровадження IP телефонії на базі Asterisk може виникнути, як на стадії стартапу, так і в процесі успішного росту. Адже цифрові апаратні АТС не завжди можуть відповідати всім необхідним вимогам бізнесу: саме з метою збільшення комунікації між персоналом, оптимізації роботи call-центрів необхідно задуматися про установку телефонії Asterisk.

Asterisk телефонія: основні переваги

IP телефонія Asterisk об'єднує в собі функціонал стандартних цифрових АТС з великою кількістю переваг:

  • Зручне голосове меню;
  • Переадресація дзвінків;
  • Інтеграція з CRM-системою - запис усіх розмов;
  • Asterisk 1C - інтеграція дозволяє зручно працювати з має базою клієнтів;
  • За допомогою зручного веб-інтерфейсу є можливість управляти;
  • Робота навіть з віддаленими комп'ютерами;
  • Використання технології VoIP, як канал зв'язку інтернет, дозволяє значно здешевити використання міжнародної або міжміського зв'язку;
  • Завдяки роботі на операційній системі Linux легко поєднуються функції АТС та інтернет-шлюзу.

Організація повноцінного віртуального офісу за допомогою Asterisk - це мінімальні вкладення, які призводять до оптимізації зовнішніх і внутрішніх процесів на будь-якому підприємстві. Телефонія на базі Астеріск має велику кількість різних конфігурацій, тому її можна налаштувати виходячи з потреб і потреб бізнесу.

Впровадження IP-телефонії на базі Asterisk за допомогою компанії «IPtel»

Asterisk АТС від компанії «IPtel» - це можливість швидко і якісно встановити сучасну IP-телефонію для офісу. Завдяки індивідуальному підходу до клієнта, оптимальними цінами, безкоштовної консультації впровадження Asterisk за допомогою нашої компанії дозволяє комплексно та оперативно вирішити будь-яке питання, пов'язаний з IP-телефонією. Замовляючи установку і call центр на базі Asterisk, ви значно економите час і кошти:

  • Значно зменшуються витрати на зв'язок;
  • Ви отримуєте якісне і своєчасне обслуговування клієнтів, завдяки грамотному розподілу дзвінків;
  • Зменшуються витрати на персонал, підвищується продуктивність праці і рівномірно розподіляються обов'язки між співробітниками / відділами;
  • Центр обробки дзвінків - Asterisk колл центр - це зручний спосіб оптимізації процесів управління підприємством і розподіл дзвінків по агентам;
  • Завдяки інтеграції Asterisk і 1С ви отримуєте повну аналітику по телефонних дзвінків, записи по кожному клієнту;
  • Зростає продаж, збільшується лояльність і залученість клієнтів.

Телефонія Asterisk зарекомендувала себе як якісна і надійна система, що забезпечує високу отказоустройчівость, що вкрай необхідно для потреб бізнесу. Багатофункціональність, гнучкість, а також високий ступінь безпеки системи дозволяє легко інтегрувати між собою велику кількість апаратних і програмних складових, використовувати велику кількість просунутих функцій телефонії (голосова пошта, конференції, колл-центри, переадресація дзвінка).

Компанія «IPtel» - ваш помічник у питаннях впровадження IP-телефонії для бізнесу.